Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив форми надання навчального матеріалу з фізики на успішність його опанування студентами з різними стилями мислення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Літвінова, М. Б.
dc.date.accessioned 2019-04-06T11:53:43Z
dc.date.available 2019-04-06T11:53:43Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Літвінова, М. Б. Вплив форми надання навчального матеріалу з фізики на успішність його опанування студентами з різними стилями мислення / М. Б. Літвінова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 85-91. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24077
dc.description.abstract У статті наведені результати педагогічного експерименту з вивчення впливу форми надання лекційного матеріалу з фізики на успішність його опанування студентами з вираженими та невираженими ознаками кліпового мислення. Наведені основні принципи побудови лекції за кліповим форматом. Проведено порівняльний аналіз результатів засвоєння навчального матеріалу, що надавався у класичному та кліповому форматах. Показано, що кліповий формат значно покращує загальну успішність опанування матеріалу і його використання дозволяє підвищити продуктивність навчання. ua
dc.description.abstract The thinking style of students nowadays is different from one of the previous generations. During the past twenty years, in psychological and pedagogical practice, along with cognitive styles, a concept of “mosaic thinking” has being studied while becoming a dominant style of information processing for modern youth. In the present work, we investigate the influence of the form of lecture material in physics on the learning rate of students with the explicit and implicit attributes of mosaic thinking. We propose the main principles of lectures structure using mosaic format. We distinguish an experimental group with the implicit attributes of the mosaic thinking consisting of 89 individuals. The control group without mosaic thinking consisted of 64 individuals. Two types of lectures were developed and conducted based on the classical- and mosaic-based principles of material provision. The correlation analysis on mosaic thinking presence was performed using the students’ grades for a test. As a result of the pedagogical experiment, the following is established. Changing the format of teaching materials in physics from the classical to the mosaic does not affect the success rate of students without mosaic thinking. For students with mosaic thinking, there was an increase of 23% in total in the grade categories “very good” and “excellen”, and a decrease of 19.5% in the grade category “satisfactory”. Therefore, the mosaic format improves the overall student success rate can be used to increase the productivity of learning. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject кліпове мислення ua
dc.subject форми навчання ua
dc.subject педагогічний експеримент ua
dc.subject лекція ua
dc.subject фізика ua
dc.subject вища школа ua
dc.subject mosaic thinking ua
dc.subject forms of teaching ua
dc.subject pedagogical experiment ua
dc.subject lecture ua
dc.subject physics ua
dc.subject high school ua
dc.subject.classification 378.14 + 37.025 ua
dc.title Вплив форми надання навчального матеріалу з фізики на успішність його опанування студентами з різними стилями мислення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу