Стаття присвячена теоретичному та емпіричному дослідженню розвитку уяви учнів І-ІІ класів загальноосвітньої школи. Доведено залежність розвитку уяви учнів І-ІІ класів від
їхнього життєвого досвіду, від розвитку інших психічних функцій, а також, від методів
навчання і виховання. У статті показано приклади з дослідження про перевагу уяви над іншими
когнітивними процесами. Зроблено психологічний аналіз результатів проведеного дослідження
уяви та виявлено особливості її розвитку в учнів І-ІІ класів. У процесі дослідження уяви учнів
автором було виділено три рівні її розвитку. Автором було виявлено рівень та чинники
розвитку уяви в учнів молодших класів.
The article is devoted to the theoretical research of the imagination of students of the I-II classes
of secondary school. The dependence of the development of the imagination of those students on their
life experience, development of their mental processes, the methods of bringing up and education is
proved. The psychological analyze of results of the research is done and the peculiarities of the
development of the imagination of students are revealed.