Стаття розглядає питання творчого спілкування та встановлення взаємодії викладача
та студента як важливий фактор організації ефективного процесу навчання іноземній мові.
Кожний етап уроку чи заняття співвідноситься з фазою спілкування, якій відповідають певні
дії викладача та студентів. У статті висвітлюються методичні характеристики двох типів
спілкування при викладанні іноземної мови: формального та творчого. Стаття також описує
важливість міжособистісних відносин між викладачем та студентами та необхідність
колективної співпраці під час комунікативно-пізнавальної діяльності у процесі навчання
іноземної мови.
The article deals with the question of creative communication and teacher – student interaction
setting as an important factor of effective educational process organization. Every level of lesson is
related to the stage of communication, to which certain activities of teacher and student are pertinent.
The article elucidates methodological characteristics of two types of educational communication:
formal and creative. The article also describes the importance of interpersonal relations between the
teacher and students and necessity of collective cooperation during the communicative-cognitive
activity in the course (process) of foreign language teaching.