Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Триступеневе інтерв’ю та інші короткі групові стратегії в педагогічній системі вивчення англійської мови на практичних заняттях у ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хижун, Я. В.
dc.date.accessioned 2019-04-06T10:48:26Z
dc.date.available 2019-04-06T10:48:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Хижун, Я. В. Триступеневе інтерв’ю та інші короткі групові стратегії в педагогічній системі вивчення англійської мови на практичних заняттях у ВНЗ / Я. В. Хижун // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 249-255. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24066
dc.description.abstract Стаття присвячена використанню інтерактивних методів вивчення англійської мови на практичних заняттях зі студентами. Мета статті – презентувати короткі групові стратегії, які дозволять активно залучити студентську аудиторію у навчальний процес. Наголошено на необхідності форсування у студенів необхідної комунікативної спроможності у сферах професійного спілкування в усній і писемній формі. В статті презентовано такі стратегії групового навчання, як “Триступеневе інтерв’ю”, “Обмінюємося проблемами”, “Формулюй/Ділися/Слухай/Розробляй”, “Подумай/Обговори з партнером/ Обговори з іншою парою”, “Вільне письмо”, “Робота в парах: передбачення”, “Мозковий штурм”, “Читання вголос з авторського крісла”. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the use of interactive methods of learning English at workshops with students. The purpose of this article – to present short group strategy that will actively involve the students’ audience in the learning process. It is emphasized attention on the necessity of speeding up imperative communicative capacities in the field of professional communication in students’ speech and writing. The article presented such group learning strategies as “Three-stage interview”, “Exchange problems”, “Formulate/Share/Listen/Develop”, “Think/ Discuss with your partner/Discuss with another couple”, “Free writing”, “Working in pairs, prediction”, “Brainstorm”, “Reading aloud from the author chair”. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject практичні заняття з англійської мови ua
dc.subject інтерактивні методи ua
dc.subject короткі групові стратегії письма і говоріння ua
dc.subject “Триступеневе інтерв’ю” ua
dc.subject “Робота в парах” ua
dc.subject “Обмінюємося думками” ua
dc.subject “Вільне письмо” ua
dc.subject Робота в парах : передбачення ua
dc.subject активізація навчальної діяльності ua
dc.subject дискусія ua
dc.subject practical English classes ua
dc.subject interactive methods ua
dc.subject short group strategies of writing and speaking ua
dc.subject “Three-stage interview” ua
dc.subject “Work in pairs” ua
dc.subject “Exchange of views” ua
dc.subject “Free writing” ua
dc.subject “Work in pairs : predictions” ua
dc.subject activation of educational process ua
dc.subject discussion ua
dc.subject.classification 37016:811.111 ua
dc.title Триступеневе інтерв’ю та інші короткі групові стратегії в педагогічній системі вивчення англійської мови на практичних заняттях у ВНЗ ua
dc.title.alternative Three-stage interview and other short group strategies in pedagogical system of learning English at workshops in universities ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу