Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалізація умов соціальної адаптації до самостійного життя дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грибоєдова, Т. О.
dc.date.accessioned 2019-04-06T07:25:59Z
dc.date.available 2019-04-06T07:25:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Грибоєдова, Т. О. Реалізація умов соціальної адаптації до самостійного життя дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів / Т. О. Грибоєдова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 27-31. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24053
dc.description.abstract У статті проаналізовано соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку до самостійного життя в інтернатних закладах. Визначено основні характеристики процесу соціальної адаптації та специфіку його проявів в умовах інтернатних закладів. Категорію “соціально-педагогічні умови” визначено на основі аналізу сучасних педагогічних і соціально-педагогічних досліджень як фактор, що зумовлює результативність процесу соціальної адаптації молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя. Особлива увага приділяється обґрунтуванню таких умов, як модернізація педагогічного процесу та використання інтерактивних педагогічних технологій. Особливості впровадження соціально-педагогічних умов адаптації учнів молодших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів детерміновані метою формування самодостатньої особистості, здатної до самостійного життя в сучасному інформаційному суспільстві у різноманітних проявах, визначення нею власного життєвого шляху та життєвих перспектив. ua
dc.description.abstract The article analyzes the socio-pedagogical conditions of social adaptation of children of primary school age to independent living in boarding schools. The main characteristics of the process of social adaptation and the specificity of its manifestations in the conditions of residential institutions have been determined. The category of “socio-pedagogical conditions” is determined on the basis of the analysis of modern pedagogical and socio-pedagogical research as a factor that leads the effectiveness of the process of social adaptation of younger school age general education boarding schools to independent living. Special attention is paid to the justification of such conditions as the modernization of the pedagogical process and the use of interactive pedagogical technologies. Features of the introduction of socio-pedagogical conditions for the adaptation of students in the lower grades of general education boarding schools are determined by the goal of forming a self-sufficient personality capable of independent living in the modern information society in various manifestations, determining its own life path and life prospects. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціальна адаптація ua
dc.subject соціально-педагогічні умови ua
dc.subject молодші школярі ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject самостійне життя ua
dc.subject казкотерапія ua
dc.subject казка ua
dc.subject компетенції ua
dc.subject інтерактивні технології ua
dc.subject модернізація ua
dc.subject social adaptation ua
dc.subject social and pedagogical conditions ua
dc.subject younger students ua
dc.subject socialization ua
dc.subject independent life ua
dc.subject fairy tale therapy ua
dc.subject fairy tale ua
dc.subject competences ua
dc.subject interactive technologies ua
dc.subject modernization ua
dc.subject.classification 316.614-053.5:37.018 ua
dc.title Реалізація умов соціальної адаптації до самостійного життя дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу