Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Світайло, С. В.
dc.date.accessioned 2019-04-06T07:24:03Z
dc.date.available 2019-04-06T07:24:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Світайло, С. В. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти / С. В. Світайло // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 189-195. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24051
dc.description.abstract Розглянуто особливості диригентсько-хорової підготовки учителів музики в системі вищої професійної освіти. Вони полягають у тому, що підготовка учителів музики передбачає формування у майбутнього фахівцятаких нероздільних складових його діяльності, як педагогічна і музична. Професійне володіння відповідним музичним інструментом для вчителя музики є тією найсуттєвішою фаховою компетенцією, яка вирізняє його серед інших учителів- предметників. Для учителя музики, який здобуває диригентсько-хорову підготовку, таким інструментом є хоровий колектив (вокальний ансамбль). Наголошено, зокрема, на принципово важливій ролі формування у них здатності здійснювати інтерпретацію хорового твору, охарактеризовано музично-теоретичний, вокально-хоровий та виконавський видианалізу, розкрито основні прийоми інтерпретації хорового твору на прикладіхору Б. Лятошинського “Весна”. У процесі інтерпретації увиразнюється не лише художній потенціал виконуваного твору, а й розкриваються виконавські можливості хорового колективу, набувають вираження і втілення естетичні принципи виконавця, його індивідуальні виконавські особливості. ua
dc.description.abstract Peculiarities of conducting and choraltraining music teachers in higher professional education. The yconcluded tha ttraining of teachers of music in volvesthe formation of a futures pecialistsuch in separable components of his activity, as a pedagogical and musical. Professional knowledge of the appropriate musical instrument for a music teacher is the most important professional competence, which distinguishes it from other subject teachers. For music teachers, which becomes conducting and choral training, this tool is a choir (vocal ensemble). It is noted, in particular, is fundamentally important role the formation of the irability to perform interpretations of choral works, the characteristic of the music-theoretical, vocal and choral and performing the types of analysis, basic techniques of interpretation of choral works choir Liatoshynsky “Spring”. In the process of interpreting expressive not only of the artistic potential of the work performed, but also reveals the performance opportunities for choir, becoming the expression and embodiment of the esthetic principles of the artist, his individual performance characteristics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject диригентсько-хорової підготовки учителів музики ua
dc.subject музично-теоретичний ua
dc.subject вокально-хоровий ua
dc.subject виконавський аналіз хорового твору ua
dc.subject conducting and choral training music teachers ua
dc.subject music theory ua
dc.subject vocal and choral ua
dc.subject performing ana lysis of choral works ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти ua
dc.title.alternative Peculiarities of conducting and choral training music teachers in the process ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу