Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подпльота, С. В.
dc.date.accessioned 2019-04-04T13:41:03Z
dc.date.available 2019-04-04T13:41:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Подпльота, С. В. Тьютор як суб’єкт морального виховання студентської молоді / С. В. Подпльота // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 170-175. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24017
dc.description.abstract У статті розкрито значення проблеми морального виховання для сучасного суспільства. Вирішити завдання формування системи моральних цінностей студентської молоді пропонується шляхом використання тьюторської виховної системи. Тьюторська виховна система – це комплекс форм, засобів, методів і принципів, що стимулюють моральний розвиток студента – майбутнього спеціаліста. Суб’єктність як сформованість життєвої позиції тьютора та складова частина цілі виховання передбачає наявність у тьютора моральних ідеалів і цінностей та проявляється як мотивований та усвідомлений вплив тьютора на сферу ідеалів і цінностей окремого студента або групи. Акцентується увага на тому, що суб’єкт-суб’єктна взаємодія тьютора і тьюторанта вимагає високого рівня загальної культури тьютора, безперервної освіти, активності у розвитку професійних умінь. Лише коли тьютор сам є зразковим носієм моральних законів, духовно-моральна сфера буде сприйнята підопічними як гідна. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто значение проблемы нравственного воспитания для современного общества. Решить задачу формирования системы нравственных ценностей студенческой молодежи предлагается путем использования тьюторской воспитательной системы. Тьюторская воспитательная система – это комплекс форм, средств, методов и принципов, стимулирующих нравственное развитие студента – будущего специалиста. Субъектность как сформированность жизненной позиции тьютора и составная часть цели воспитания предполагает наличие у тьютора нравственных идеалов и ценностей и проявляется как мотивированное и осознанное влияние тьютора на сферу идеалов и ценностей отдельного студента или группы. Акцентируется внимание на том, что субъект-субъектное взаимодействие тьютора и тьюторанта требует высокого уровня общей культуры тьютора, непрерывного образования, активности в развитии профессиональных умений. Только когда тьютор сам является образцовым носителем нравственных законов, духовно-нравственная сфера будет воспринята подопечными как достойная. ua
dc.description.abstract The article highlights the importance of moral education in modern society. Solving the problem of forming a system of moral values in students is offered through the implementation of a tutorial system of education. A tutorial system of education is a complex of forms, means, methods and principles that stimulate the students moral development as future specialists. Subjectivity as the formation of the tutor’s life position and the integral part of education involves the presence of moral ideals and values in tutor and manifests itself as a motivated and conscious tutor’s influence on the sphere of ideals and values of a particular student or group. The emphasis is on the fact that the subject-to-subject relation between tutor and student requires a high level of tutor’s culture, lifelong learning and development of professional skills. Only when the tutor is the sample of moral laws, the spiritual and moral sphere will be perceived by students as noteworthy. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject моральне виховання ua
dc.subject тьютор ua
dc.subject індивідуалізація ua
dc.subject суб’єкт-суб’єктні відносини ua
dc.subject моральні цінності ua
dc.subject нравственное воспитание ua
dc.subject индивидуализация ua
dc.subject субъект-субъектные отношения ua
dc.subject нравственные ценности ua
dc.subject moral education ua
dc.subject tutor ua
dc.subject individualization ua
dc.subject subject-to-subject relation ua
dc.subject moral values ua
dc.subject.classification 378.015.31:17.022.1]:005.963.2-051 ua
dc.title Тьютор як суб’єкт морального виховання студентської молоді ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу