Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ефективність педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коренева, І. М.
dc.date.accessioned 2019-04-02T13:55:40Z
dc.date.available 2019-04-02T13:55:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Коренева, І. М. Ефективність педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку / І. М. Коренева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 115-120. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23981
dc.description.abstract У статті подано результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності впровадження педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку. Охарактеризовано систему критеріїв компетенції "здатність розуміти та реалізовувати концепцію сталого розвитку суспільства", що охоплює інформаційно-світоглядний, діяльнісно-поведінковий, мотиваційно-ціннісний, оцінний критерії. Також описано особливості формування експериментальних та контрольних груп під час експерименту. За допомогою методів математичної статистики доведена достовірність отриманих кількісних даних. Експериментальне дослідження засвідчило зростання всіх показників компетенції, що вивчається. Зроблено висновок про ефективність застосування запропонованої педагогічної системи та доцільність її впровадження в процес професійної підготовки майбутніх вчителів біології. ua
dc.description.abstract В статье представлены результаты опытно-экспериментальной проверки эффективности внедрения педагогической системы подготовки будущих учителей биологии к реализации функций образования для устойчивого развития. Охарактеризована система критериев компетенции "способность понимать и реализовывать концепцию устойчивого развития общества", которая включает информационно-мировоззренческий, деятельностно-поведенческий, мотивационно-ценностный, оценочный критерии. Также описаны особенности формирования экспериментальных и контрольных групп во время эксперимента. С помощью методов математической статистики доказана достоверность полученных количественных данных. Экспериментальное исследование показало рост всех показателей исследуемой компетенции. Сделан вывод об эффективности применения предложенной педагогической системы и целесообразности ее внедрения в процесс профессиональной подготовки будущих учителей биологии. ua
dc.description.abstract The article presents the results of the research and experimental verification of the effectiveness of the introduction of a pedagogical system for the training of future biology teachers to implement the functions of education for sustainable development. The system of criteria of competence "ability to understand and realize the concept of sustainable development of society" is described, which includes information-ideological, activity-behavioral, motivational-value, evaluation criteria. Also described are the formation of experimental and control groups during the experiment. The accuracy of quantitative data is proved by methods of mathematical statistics. Experimental studies showed growth in all parameters investigated competence. The conclusion about the effectiveness of the proposed pedagogical system and the feasibility of its implementation in the process of training future teachers of biology. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта для сталого розвитку ua
dc.subject майбутні вчителі біології ua
dc.subject педагогічна система ua
dc.subject підготовка майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку ua
dc.subject результати дослідження ua
dc.subject образование для устойчивого развития ua
dc.subject будущие учителя биологии ua
dc.subject педагогическая система ua
dc.subject подготовка будущих учителей биологии к реализации функций образования для устойчивого развития ua
dc.subject результаты исследования ua
dc.subject education for sustainable development ua
dc.subject future teachers of biology ua
dc.subject pedagogical system ua
dc.subject training of future biology teachers to implement functions of education for sustainable development ua
dc.subject research results ua
dc.subject.classification 378.14.015.62:504 ua
dc.title Ефективність педагогічної системи підготовки майбутніх вчителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу