ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ієвлєв, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2019-04-02T13:42:08Z | |
dc.date.available | 2019-04-02T13:42:08Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Ієвлєв, О. М. Компетенції професійно-педагогічної мобільності майбутнього викладача в умовах магістратури / О. М. Ієвлєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 105-111. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23977 | |
dc.description.abstract | Професійна мобільність завжди була рушійною силою людства. Спільноти, в яких заохочуються професійно мобільні люди, розвиваються більш динамічно та є успішними. Статтю присвячено питанням, пов’язаним із професійно-педагогічною мобільністю майбутнього викладача, що навчається на другому (магістерському) рівні вищої освіти, яка визначає успішність його подальшої професійній діяльності. Визначено зміст компетенцій (компонентів), які становлять професійно-педагогічну мобільність: педагогічна, фахова, проектна та психологічна (діяльнісний складник професійно-педагогічної мобільності); мотиваційна, рефлексивна, адаптивна та творча (особистісний складник професійно-педагогічної мобільності). Подальші дослідження будуть присвячені дидактичним засадам моделювання процесу формування професійно-педагогічної мобільності. | ua |
dc.description.abstract | Профессиональная мобильность всегда была движущей силой человечества. Сообщества, в которых поощряются профессионально мобильные люди, развиваются более динамично и являются успешными. Статья посвящена вопросам, связанным с профессионально-педагогической мобильностью будущего преподавателя, обучающегося на втором (магистерском) уровне высшего образования, которая определяет успешность его дальнейшей профессиональной деятельности. Определено содержание компетенций (компонентов), составляющих профессионально-педагогическую мобильность: педагогической, профессиональной, проектной, психологической (деятельностная составляющая про-фессионально-педагогической мобильности), мотивационной, рефлексивной, адаптивной и творческой (личностная составляющая профессионально-педагогической мобильности). Дальнейшие исследования будут посвящены дидактическим основам моделирования процесса формирования профессионально-педагогической мобильности. | ua |
dc.description.abstract | Professional mobility has always been a moving force of mankind. Societies, where professional people are encouraged, develop more dynamically and successfully. The article is devoted to the issues related to the professional and pedagogical mobility of a future teacher who is studying at the second (master’s) level of higher education, which determines the success of his/her further professional activities. The content of competencies (components) that make up vocational and pedagogical mobility are defined: pedagogical, professional, project and psychological (activity component of vocational and pedagogical mobility); motivational, reflexive, adaptive and creative (personal component of vocational and pedagogical mobility). Further research will be devoted to the didactic principles of modeling the process of vocational and pedagogical mobility formation. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна мобільність | ua |
dc.subject | професійно-педагогічна мобільність | ua |
dc.subject | педагогічна | ua |
dc.subject | фахова | ua |
dc.subject | проектна | ua |
dc.subject | психологічна | ua |
dc.subject | мотиваційна | ua |
dc.subject | рефлексивна | ua |
dc.subject | адаптивна | ua |
dc.subject | творча | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | профессиональная мобильность | ua |
dc.subject | профессионально-педагогическая мобильность | ua |
dc.subject | педагогическая | ua |
dc.subject | профессиональная | ua |
dc.subject | проектная | ua |
dc.subject | психологическая | ua |
dc.subject | мотивационная | ua |
dc.subject | рефлексивная | ua |
dc.subject | адаптивная | ua |
dc.subject | творческая | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | professional mobility | ua |
dc.subject | vocational and pedagogical mobility | ua |
dc.subject | pedagogical | ua |
dc.subject | professional | ua |
dc.subject | design | ua |
dc.subject | psychological | ua |
dc.subject | motivational | ua |
dc.subject | reflexive | ua |
dc.subject | adaptive | ua |
dc.subject | creative | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject.classification | 378.1 | ua |
dc.title | Компетенції професійно-педагогічної мобільності майбутнього викладача в умовах магістратури | ua |
dc.type | Article | ua |