Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Khamuliak, N. V.
dc.date.accessioned 2019-04-02T12:56:48Z
dc.date.available 2019-04-02T12:56:48Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Khamuliak, N. V. Multifaceted teachers’ role for increasing students’ motivation / N. V. Khamuliak // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 208-210. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23968
dc.description.abstract The purpose of this article is to explore the role of teachers in promoting students’ motivation and its influence on students’ overall success. Due to the recent increase in popularity of distance learning, abundancy of various online courses and availability of easily accessed information the role of teachers in the learning process is being diminished. However, a close study of the factors which motivate students’ learning proves that teachers’ role is crucial for both academic and social success. The research also identifies the main types of motivation such as intrinsic and extrinsic with the former being of greater importance for students’ success as it causes the desire to learn without any external pressure or rewards. This motivation may be influenced for the benefits of the students by means of adequate teacher’s guidance. ua
dc.description.abstract Метою цієї статті є визначення ролі вчителів у популяризації мотивації студентів та її впливу на загальні навчальні досягнення студентів. У зв’язку із зростанням популярності дистанційного навчання, великої кількості різних онлайнових курсів та наявності легкодоступної інформації роль вчителя в процесі навчання применшується. Однак уважне вивчення факторів, що мотивують навчання студентів, доводить, що роль вчителя є вирішальною для академічного та соціального успіху студентів. Дослідження також визначає основні типи мотивації, такі як внутрішня та зовнішня, перша з котрих має важливе значення для успішності студентів, оскільки обумовлює бажання навчатися без будь-якого зовнішнього тиску чи нагороди. Ця мотивація може корегуватися за умови належного керівництва вчителем. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject students ua
dc.subject teachers ua
dc.subject intrinsic motivation ua
dc.subject extrinsic motivation ua
dc.subject syllabus ua
dc.subject учні ua
dc.subject вчителі ua
dc.subject внутрішня мотивація ua
dc.subject зовнішня мотивація ua
dc.subject навчальна програма ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Multifaceted teachers’ role for increasing students’ motivation ua
dc.title.alternative Багатогранна роль викладача для підвищення мотивації студентів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу