Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Опалюк, Т. Л.
dc.date.accessioned 2019-03-29T13:53:51Z
dc.date.available 2019-03-29T13:53:51Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Опалюк, Т. Л. Критерії оцінювання соціально-педагогічного есе / Т. Л. Опалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 143-147. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23928
dc.description.abstract У статті йдеться про проблеми з’ясування сутності діагностичних параметрів і процедур стосовно есе як методу творчої роботи студентів, контролю й оцінювання ефективності застосування цього нетрадиційного творчого методу організації навчальної діяльності студентів, акцентуючи на тому, що діагностично-критеріальна база визначається, з огляду на інтеграцію якісних показників рівня сформованості соціально-рефлексійної компетентності, здатності до креативності, написання творчих робіт, включаючи специфіку есеїстики. Діагностичний інструментарій формувався в рамках рефлексійно-результативного конструкту формування соціальної рефлексії на основі таких його базових критеріїв, як потребнісно-мотиваційний, соціально-когнітивний, перцептивно-соціальний, діяльнісно-результативний. Також на основі визначених рівнів сформованості соціально-рефлексійної компетентності студентів педагогічних закладів вищої освіти (репродуктивно-імітаційний, самостійно-відтворювальний, соціально-творчий) описані відповідні рівні якості написання есе на соціально-педагогічну тематику. ua
dc.description.abstract The article deals with the problems of finding out the essence of the diagnostic parameters and procedures concerning the essay as a method of student’s creative work. It reveals the controlling and evaluative function of the effective usage of this non-traditional creative method of organizing student’s educational activities. This work emphasizes that the diagnostic and criterial basis is determined by defining the qualitative indicators of the level of formation of social reflexive competence, the ability to creativity, writing creative works, including the specifics of the essayism. The diagnostic toolkit was formed within the framework of the reflexive and productive structure of the formation of social reflection on the basis of its main criteria as a needs-motivational, social-cognitive, perceptive-social, activity-productive. The corresponding quality levels of writing essays on social and pedagogical subjects are also described on the basis of certain levels of formation of social and reflexive competence of students of higher educational institutions (reproductive-imitation, self-reproduction, social-creative). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject соціально-педагогічне есе ua
dc.subject критерій ua
dc.subject показник ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject діагностичний інструментарій ua
dc.subject socio-pedagogical essay ua
dc.subject criterion ua
dc.subject indicator ua
dc.subject diagnostics ua
dc.subject diagnostic toolkit ua
dc.subject.classification 378.091.26:82.4:37.013.42 ua
dc.title Критерії оцінювання соціально-педагогічного есе ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу