Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка майбутніх учителів до роботи в сільській малокомплектній школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Височан, Л. М.
dc.date.accessioned 2019-03-29T12:22:09Z
dc.date.available 2019-03-29T12:22:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Височан, Л. М. Підготовка майбутніх учителів до роботи в сільській малокомплектній школі / Л. М. Височан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 33-39. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23927
dc.description.abstract У статті розкривається питання підготовки майбутніх учителів до роботи в сільській малокомплектній школі. Визначено поняття малокомплектної початкової школи, проаналізовані зовнішні та внутрішні умови малокомплектних шкіл. Зазначено, що вихідними умовами ефективності навчально-виховного процесу в малокомплектній школі є оптимальне поєднання класів у комплект і правильне складання розкладу занять. Найвиразнішими ознаками функціонування сільських шкіл визначено малу кількість учнів, значні відмінності в наповненості класів або відсутність дітей одного віку тощо. Саме це зумовлює головну особливість організації навчальної та позаурочної діяльності. Автором статті проаналізовані умови, якими визначаються особливості виховного процесу в малокомплектній школі. Серед них названі такі, як віддаленість від великих міст, відсутність інших осередків культури в населеному пункті, нестабільність комунікації (телебачення, пошти) тощо. ua
dc.description.abstract В статье раскрывается вопрос подготовки будущих учителей к работе в сельской малокомплектной школе. Определено понятие малокомплектной начальной школы, проанализированы внешние и внутренние условия малокомплектных школ. Отмечено, что исходными условиями эффективности учебно-воспитательного процесса в малокомплектной школе является оптимальное сочетание классов в комплекте и правильное составление расписания занятий. Отличительными признаками функционирования сельских школ являются малое количество учеников, значительные различия в наполненности классов или отсутствие детей одного возраста и тому подобное. Именно это обуславливает главную особенность организации учебной и внеурочной деятельности. Автором статьи проанализированы условия, которыми определяются особенности воспитательного процесса в малокомплектной школе. Среди них названы такие, как: удаленность от крупных городов, отсутствие других очагов культуры в населенном пункте, нестабильность коммуникации (телевидение, почта) и др. ua
dc.description.abstract The article covers the issue of training of future teachers for work in village ungraded school. It defines the notion of ungraded primary school and analyses the external and internal conditions of ungraded schools. It is noted that initial conditions for effectiveness of the educational process in an ungraded school are a good combination of classes in a set and a correct class schedule. Distinctive features of the functioning of village schools are a small number of pupils, significant differences in the fullness of classes or the lack of children of the same age, etc. It determines the main feature of organization of classes and extracurricular activities. The author of the article analyses the conditions that determine the features of educational process in an ungraded school. They are represented by the isolated location from big cities, the lack of other cultural oases in a settlement, the instability of communication (TV broadcast, mail) etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject сільська початкова школа ua
dc.subject малокомплектна школа ua
dc.subject навчально-виховний процес ua
dc.subject підготовка учителів ua
dc.subject поєднання класів ua
dc.subject сельская начальная школа ua
dc.subject малокомплектная школа ua
dc.subject учебно-воспитательный процесс ua
dc.subject подготовка учителей ua
dc.subject сочетание классов ua
dc.subject village elementary school ua
dc.subject ungraded school ua
dc.subject educational process ua
dc.subject teachers training ua
dc.subject combination of classes ua
dc.subject.classification 378.1 ua
dc.title Підготовка майбутніх учителів до роботи в сільській малокомплектній школі ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу