Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

ІКТ-підтримка в реалізації рейтингового оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів фізико-математичного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербівський, Д. С.
dc.contributor.author Франовський, А. Ц.
dc.contributor.author Єремеєва, В. М.
dc.date.accessioned 2019-03-29T12:20:50Z
dc.date.available 2019-03-29T12:20:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Вербівський, Д. С. ІКТ-підтримка в реалізації рейтингового оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів фізико-математичного профілю / Д. С. Вербівський, А. Ц. Франовський, В. М. Єремеєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 28-32. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23926
dc.description.abstract У статті актуалізується проблема використання в діяльності педагогічних закладів вищої освіти сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які сприяють підвищенню якості вивчення навчальних дисциплін фізико-математичного профілю й об’єктивності оцінювання знань, умінь і навичок студентської молоді. Здійснено аналіз ефективних інформаційно-комунікаційних технологій, спрямованих на формування системи рейтингового оцінювання майбутніх фахівців педагогічної сфери, окреслено їхні переваги. Досліджено процес використання внутрішнього освітнього порталу "ZDU Project" Житомирського державного університету імені Івана Франка, який присвячений дистанційному навчанню та навчальним матеріалам у всіх їх різновидах. Доведено доцільність його використання в освітньому процесі шляхом проведення комп’ютерного тестування студентів, побудованого за принципом зовнішнього незалежного оцінювання. Наочно представлено основні кроки проходження тестування, зосереджено увагу на особливостях функціонування освітнього порталу. ua
dc.description.abstract В статье актуализируется проблема использования в деятельности педагогических высших учебных заведений современных информационно-коммуникационных технологий, способствующих повышению качества изучения учебных дисциплин физико-математического профиля и объективности оценивания знаний, умений и навыков студенческой молодежи. Осуществлен анализ эффективных информационно-коммуникационных технологий, направленных на формирование системы рейтинговой оценки будущих специалистов педагогической сферы, обозначены их преимущества. Исследован процесс использования внутреннего образовательного портала "ZDU Project" Житомирского государственного университета имени Ивана Франко, который посвящен дистанционному обучению и учебным материалам во всех их разновидностях. Доказана целесообразность его использования в образовательном процессе путем проведения компьютерного тестирования студентов, построенного по принципу внешнего независимого оценивания. Наглядно представлены основные шаги прохождения тестирования, сосредоточено внимание на особенностях функционирования образовательного портала. ua
dc.description.abstract The article addresses the problem of the use of modern information and communication technologies in the pedagogical institutions of higher education, which contribute to the improvement of the quality of the study of the disciplines of the physical and mathematical profile and the objectivity of assessing the knowledge, skills and abilities of student youth. The analysis of effective information and communication technologies aimed at forming a rating system for future specialists in the educational sphere and their advantages are outlined. The process of using the "ZDU Project" internal education portal of Ivan Franko Zhytomyr State University is devoted to distance education and educational materials in all their varieties. The expediency of its use in educational process has been proved by computer testing of students, built on the principle of external independent evaluation. The basic steps of testing are presented and attention is focused on the peculiarities of the functioning of the educational portal. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ІКТ-підтримка ua
dc.subject рейтингове оцінювання навчальних досягнень ua
dc.subject внутрішній освітній портал ua
dc.subject ИКТ-поддержка ua
dc.subject рейтинговое оценивание учебных достижений ua
dc.subject внутренний образовательный портал ua
dc.subject ICT support ua
dc.subject rating assessment of educational achievements ua
dc.subject internal educational portal ua
dc.subject.classification 378.14+37.016+373.5:37.015.31 ua
dc.title ІКТ-підтримка в реалізації рейтингового оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів фізико-математичного профілю ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу