Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностика результатів евристичної діяльності студентів аграрних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білоцерковець, М. А.
dc.date.accessioned 2019-03-29T11:00:16Z
dc.date.available 2019-03-29T11:00:16Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Білоцерковець, М. А Діагностика результатів евристичної діяльності студентів аграрних спеціальностей / М. А. Білоцерковець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 20-23. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23922
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості діагностики результатів евристичної діяльності з формування гуманітарних теоретичних знань студентів вищіх закладів аграрної освіти як процесу, що перебачає виконання прогностичної, вимірювальної, аналітичної, оцінювальної та рефлексивної функцій. Встановлено предмет, інструментарій, засоби та специфіку діагностики освітньої діяльності студентів у руслі евристичних технологій, що передбачає залучення студентів до проведення контрольно-оцінювальних процедур разом із викладачем. Визначено й обґрунтовано адекватні наукові критерії (мотиваційний, операційний, діагностичний), їхні показники і рівні сформованості гуманітарних теоретичних знань студентів аграрних закладів вищої освіти як їхню здатність до здійснення гуманітарного аспекту майбутніх професійних обов’язків. Представлено методи педагогічного дослідження і заходи, проведені під час експериментальної роботи. Наведено статистичні дані, отримані під час педагогічного експерименту, які доводять доцільність використання евристичних механізмів для вимірювання та визначення рівня сформованності гуманітарних теоретичних знань студентів як засобу заохочення освітніх досягнень студентів. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности диагностики результатов эвристической деятельности по формированию гуманитарных теоретических знаний у студентов высших заведений аграрного образования как процесса, включающего в себя прогностическую, измерительную, аналитическую, оценочную и рефлексивную функции. Установлены предмет, инструментарий, средства и специфика диагностики образовательной деятельности студентов в русле эвристических технологий, которая предусматривает привлечение студентов к проведению контрольно-оценочных процедур вместе с преподавателем. Определены и обоснованы адекватные критерии (мотивационный, операционный, диагностический), их показатели и уровни сформированности гуманитарных теоретических знаний студентов аграрных вузов как их способность к осуществлению гуманитарного аспекта будущих профессиональных обязанностей. Представлены методы педагогического исследования и мероприятия, проводимые в ходе экспериментальной работы. Приведены статистические данные, полученные в ходе педагогического эксперимента, которые доказывают целесообразность использования эвристических механизмов для измерения и определения уровня сформированности гуманитарных теоретических знаний у студентов как средства поощрения образовательных достижений студентов. ua
dc.description.abstract The article deals with the features of the diagnostics of heuristic activity results on the formation of humanitarian theoretical knowledge of students of agrarian higher education schools as a process that includes predictive, measuring, analytical, evaluating and reflexive functions. The object, tools, means and specificity of diagnostics of educational activity of students in the field of heuristic technologies are established, that involve students in control-evaluation procedures together with the teacher. Adequate criteria (motivational, operational, diagnostic), their indicators and levels of humanitarian theoretical knowledge formation of students are determined and stated as their ability to implement the humanitarian aspect of their future professional duties. The methods of pedagogical research and measures carried out during experimental work are presented. The statistical data obtained during the pedagogical experiment, prove the efficiency of using heuristic mechanisms for determining and evaluating the level of humanitarian theoretical knowledge formation as a means of encouraging students’ educational achievements. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діагностика ua
dc.subject евристична діяльність ua
dc.subject гуманітарні теоретичні знання ua
dc.subject студенти ua
dc.subject аграрна освіта ua
dc.subject критерії ua
dc.subject рівень сформованості знань ua
dc.subject диагностика ua
dc.subject эвристическая деятельность ua
dc.subject теоретические знания ua
dc.subject гуманитарные дисциплины ua
dc.subject студенты ua
dc.subject аграрное образование ua
dc.subject критерии ua
dc.subject уровень сформированности знаний ua
dc.subject diagnostics ua
dc.subject heuristic activity ua
dc.subject theoretical knowledge ua
dc.subject humanities ua
dc.subject students ua
dc.subject agrarian education ua
dc.subject criteria ua
dc.subject level of knowledge formation ua
dc.subject.classification 37.026;738.4 (477.52) ua
dc.title Діагностика результатів евристичної діяльності студентів аграрних спеціальностей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу