Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Рецептивна лексична компетентність у складі фахової іншомовної комунікативної компетентності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Соломко, З. К.
dc.date.accessioned 2019-03-28T14:38:31Z
dc.date.available 2019-03-28T14:38:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Соломко, З. К. Рецептивна лексична компетентність у складі фахової іншомовної комунікативної компетентності / З. К. Соломко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 137-141. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23906
dc.description.abstract У статті розкрито суть поняття «лексична компетентність», уточнено її зміст та структуру з урахуванням рівня навчальної автономії студентів. Cформульоване власне робоче визначення поняття професійно орієнтованої рецептивної лексичної компетенції. Уточнено, що під професійно орієнтованою рецептивною лексичною компетенцією розуміємо здатність і готовність індивіда на основі лексичних знань, рецептивних лексичних навичок і мовної усвідомленості адекватно розпізнавати, співвідносити та розуміти лексичні одиниці в читанні й аудіюванні на рівні слова, словосполучення, речення та тексту, ураховуючи лінгвосоціокультурні та термінологічні особливості юридичної лексики, відповідно до задуму висловлювання, комунікативної ситуації, стилів і жанрів іншомовного професійного мовлення юристів, а також забезпечувати підтримку функціонування сформованих рецептивних лексичних навичок на необхідному рівні та здійснювати постійний самоконтроль і рефлексію власної діяльності. ua
dc.description.abstract The point of the “lexical competence” concept and its main components have been defined. The actual working definition of the concept of professionally oriented receptive lexical competence has been formulated. Under the professionally oriented receptive lexical, we understand the ability of the individual, on the basis of lexical knowledge, receptive lexical skills and linguistic awareness, to adequately recognize, correlate and understand lexical units to understand the lexical units in reading and listening at the level of words, phrases, sentences and text, taking into account the linguistic and cultural and terminological features of the legal vocabulary, in accordance with the idea of the statement, the communicative situation, the styles and genres of foreign language professional lawyers’ provide support for the functioning of the acquired lexical skills at the required level and carry out constant self-monitoring and reflection of their own activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно орієнтована рецептивна лексична компетентність ua
dc.subject самостійна робота ua
dc.subject навчальна автономія ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject навчальні стратегії ua
dc.subject лексична одиниця ua
dc.subject зміст навчання лексики ua
dc.subject словниковий запас слів ua
dc.subject professionally oriented receptive lexical competence ua
dc.subject self-study work ua
dc.subject learner autonomy ua
dc.subject reflection ua
dc.subject learning strategies ua
dc.subject electronic textbook ua
dc.subject content of mastering vocabulary ua
dc.subject.classification 811.112.2 ua
dc.title Рецептивна лексична компетентність у складі фахової іншомовної комунікативної компетентності ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics