Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Аналіз змістового компоненту предмета "Основи здоров'я" у контексті розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шеян, М. О.
dc.date.accessioned 2019-03-28T09:29:24Z
dc.date.available 2019-03-28T09:29:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шеян, М. О. Аналіз змістового компоненту предмета "Основи здоров'я" у контексті розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи / М. О. Шеян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 335-340. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23883
dc.description.abstract У статті проаналізовано освітню галузь "Здоров’я і фізична культура" Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Зроблено аналіз навчальної програми з основ здоров’я для 5–9 класів для закладів загальної середньої освіти та підручників з основ здоров’я для основної школи, за якими здійснюється навчальний процес у 2017–2018 навчальному році та відповідно до яких здійснюється формування процесу розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. З’ясовано, що підручники містять позитивну інформацію щодо формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів основної школи на основі оволодіння ними знаннями про здоров’я та безпеку, практичними навичками здорового способу життя і безпечної поведінки. Узагальнено розподіл навчального навантаження з предмета "Основи здоров’я" за розділами у 5–9 класах. Обґрунтовано недоцільність вилучення предмету "Основи здоров’я" з основної школи та інтеграцію цих тем в інші предмети, що ставить під сумнів цілісне уявлення про здоров’я та здоровий спосіб життя в учнівської молоді. ua
dc.description.abstract В статье проанализирована образовательная область "Здоровье и физическая культура" Государственного стандарта базового и полного общего среднего образования. Сделан анализ учебной программы по основам здоровья для 5–9 классов для общеобразовательных учебных заведений и учебников по основам здоровья для основной школы, за которыми осуществляется учебный процесс в 2017–2018 учебном году и в соответствии с которыми осуществляется формирование процесса развития здоровьесберегательной компетентности учителей в системе последипломного педагогического образования. Выяснено, что учебники содержат положительную информацию о формировании здоровьесберегательной компетентности учащихся основной школы на основе овладения ими знаниями о безопасности, практическими навыками здорового образа жизни и безопасного поведения. Обобщено распределение учебной нагрузки по предмету "Основы здоровья" по разделам в 5–9 классах. Обосновано нецелесообразность изъятия предмета "Основы здоровья" с основной школы и интеграцию этих тем в другие предметы. ua
dc.description.abstract The article analyzes the educational branch "Health and physical culture" of the State standard of basic and complete general secondary education. The curriculum of Health Basis subject for 5–9 classes of general educational establishments and textbooks of Health Basis subject for the basic secondary school are analyzed in the article. It has been found that the textbooks contain positive information on the formation of the health-preserving competence of secondary school pupils on the basis of their knowledge of health and safety, practical skills of healthy lifestyle and safe behavior, the formation of value relation to the life and health. The distribution of the educational load on Health Basis subject by sections in grades 5–9 is generalized. It is grounded that it is in appropriate to remove Health Basis subject from basic school and integrate these themes into other subjects, which will destroy the integral view of the health and healthy lifestyle of pupils. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject здоровий спосіб життя ua
dc.subject життєві навички ua
dc.subject здоров’язбережувальна компетентність ua
dc.subject предмет "Основи здоров’я" ua
dc.subject основна школа ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject здоровье ua
dc.subject здоровый образ жизни ua
dc.subject жизненные навыки ua
dc.subject здоровьесберегательная компетентность ua
dc.subject предмет "Основы здоровья" ua
dc.subject основная школа ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject развитие ua
dc.subject health ua
dc.subject healthy lifestyle ua
dc.subject life skills ua
dc.subject health-preserving competence ua
dc.subject Health Basis subject ua
dc.subject basic secondary school ua
dc.subject educational process ua
dc.subject development ua
dc.subject.classification 37.011.3-051-047.22:613.9 ua
dc.title Аналіз змістового компоненту предмета "Основи здоров'я" у контексті розвитку здоров'язбережувальної компетентності вчителів основної школи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics