Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Відчуття свободи як необхідна умова формування суб’єкта інноваційної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Старовойт, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2019-03-25T14:24:06Z
dc.date.available 2019-03-25T14:24:06Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Старовойт, О. Відчуття свободи як необхідна умова формування суб’єкта інноваційної культури / О. Старовойт // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашевич ; НПУ імені М. П. Драгомнова, Укр. акад. наук. – Київ : ПП «Видавництво «Гілея», 2014. - Вип. 86 (7). - С. 194-198. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23858
dc.description.abstract Розвиток особистості як суб’єкта інноваційної культури передбачає високий рівень свободи. В навчально–виховному процесі це, зокрема, привчає молоду людину до відповідальності за власні професійні вчинки і дії. Мало того, в особистісно–орієнтованому навчанні свобода є одним з ключових дидактичних принципів, оскільки передбачає вибір освітніх програм, курсів, викладачів. Визначаючи внутрішні засади особистості як суб’єкта інноваційної культури, свобода спонукає до пошукової діяльності й творчості. В них розкривається не тільки інноваційно–культурний потенціал особистості, але й можливості його подальшого розвитку. Свобода розглядається в статті як необхідна умова існування суб’єкта інноваційної культури. ua
dc.description.abstract Personal development as a subject of innovation culture requires a high level of freedom. In the educational process is, in particular, teaches a young person accountable for own professional actions and actions. Moreover, in the student– centered learning freedom is one of the key principles of teaching, as it involves the choice of educational programs, courses and teachers. Defining the internal basis of personality as the subject of an innovative culture encourages freedom to search and creativity. They revealed not only innovation and cultural potential of the individual, but also the possibility of its further development. Freedom discussed in the article as a necessary condition of existence of the subject innovation culture. ua
dc.description.abstract Развитие личности как субъекта инновационной культуры предполагает высокий уровень свободы. В учебно-воспитательном процессе это, в частности, приучает молодого человека к ответственности за собственные профессиональные поступки и действия. Мало того, в личностно–ориентированном обучении свобода является одним из ключевых дидактических принципов, поскольку предполагает выбор образовательных программ, курсов, преподавателей. Определяя внутренние основы личности как субъекта инновационной культуры, свобода побуждает к поисковой деятельности и творчества. В них раскрывается не только инновационно–культурный потенциал личности, но и возможности его дальнейшего развития. Свобода рассматривается в статье как необходимое условие существования субъекта инновационной культуры. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво "Гілея" ua
dc.subject свобода ua
dc.subject творчість ua
dc.subject пошукова діяльність ua
dc.subject інноваційна культура ua
dc.subject freedom ua
dc.subject creativity ua
dc.subject search activity ua
dc.subject innovation culture ua
dc.subject свобода ua
dc.subject творчество ua
dc.subject поисковая деятельность ua
dc.subject инновационная культура ua
dc.subject.classification 351.862 ua
dc.title Відчуття свободи як необхідна умова формування суб’єкта інноваційної культури ua
dc.title.alternative The feeling of freedom as a necessary condition for the formation of the subject innovation culture ua
dc.title.alternative Ощущение свободы как необходимое условие формирования субъекта инновационной культуры ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу