Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Міжособистісна взаємодія як складова частина “soft skills” студентів педагогічного коледжу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кожушкіна, Т. Л.
dc.date.accessioned 2019-03-25T14:23:09Z
dc.date.available 2019-03-25T14:23:09Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кожушкіна, Т. Л. Міжособистісна взаємодія як складова частина “soft skills” студентів педагогічного коледжу / Т. Л. Кожушкіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 77-81. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23857
dc.description.abstract Стаття присвячена визначенню місця міжособистісної взаємодії в структурі “soft skills” студентів педагогічного коледжу. Розглянуті дефініції “hard skills” і “soft skills” та їх роль у професійному розвитку студентів педагогічного коледжу. Дано визначення “hard skills” як “базових компетенцій”, що представляють собою інтеграцію знань, досвіду, значущих особистісних якостей, які роблять людину професіоналом у своїй діяльності. З’ясовано, що “soft skills” являє собою комплекс “гнучких компетентностей”, що складається із соціального, емоційного, когнітивного та управлін- ського компонентів. Порівняльний аналіз дозволив охарактеризувати спільні та від’ємні риси в підходах до розуміння понять “soft skills” та “hard skills”. Встановлено, що навички та культура міжособистісної взаємодії входять до складу соціального компонента “soft skills” студентів педагогічного комплексу, від рівня сформованості якого зале- жить конкурентоспроможність майбутнього спеціаліста на ринку праці. ua
dc.description.abstract The article is dedicated to determination the place of interpersonal interaction in “soft skills” structure of pedagogical college students. The definitions of “hard skills” and “soft skills” are examined and also their role in professional development of pedagogical college students. The definition of “hard skills” is given as “basic competence”, which are the integration of knowledge, experience, professionally significant personal qualities, which make a person a professional in their occupation. Clarified that “soft skills” represents the complex of “flexible competence”, which consists of social, emotional, cognitive and control components. The comparative analysis allowed to characterize the shared and negative traits in the approach to understanding the notions of “soft skills” and “hard skills”. Determined that skills and culture of interpersonal interaction are part of “soft skills” social component of pedagogical college students, level of which influences the competitiveness of future specialist in the labor market. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject “hard skills” ua
dc.subject базові компетенції ua
dc.subject гнучкі компетентності ua
dc.subject міжособистісна взаємодія ua
dc.subject культура міжособистісної взаємодії ua
dc.subject “hard skills” ua
dc.subject “basic competence” ua
dc.subject “flexible competence” ua
dc.subject interpersonal interaction ua
dc.subject culture of interpersonal interaction ua
dc.subject.classification 378.147 ua
dc.title Міжособистісна взаємодія як складова частина “soft skills” студентів педагогічного коледжу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу