Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Рухлива гра як засіб корекції порушень мовлення на логопедичних заняттях

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стахова, Л. Л.
dc.date.accessioned 2019-03-25T09:52:37Z
dc.date.available 2019-03-25T09:52:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Стахова, Л. Л. Рухлива гра як засіб корекції порушень мовлення на логопедичних заняттях / Л. Л. Стахова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 285-288. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23844
dc.description.abstract У статті висвітлено роль ігрової діяльності в дитячому віці та її вплив на процес корекції наявних порушень мовленнєвого розвитку, значення та особливості використання рухливих ігор та вправ у корекційно-розвивальній роботі в групах компенсуючого типу для дітей із порушеннями мовлення в закладах дошкільної освіти. Визначено завдання рухливих ігор, які використовуються на логопедичних заняттях: пробудження у дитини бажання брати активну участь у корекційно-розвивальному процесі, підвищення пізнавальної активності та працездатності дітей, активізація процесів сприймання, уваги та пам’яті, розширення діапазону ігрових умінь та навичок, збільшення обсягу корекційного впливу. У статтю включено перелік рухливих ігор, що спрямовані на збагачення словника дитини іменниками, прикметниками, дієсловами, розвиток фонематичного сприймання, закріплення правильної вимови звуків, вміння складати речення, розвиток дрібної моторики пальців рук дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. ua
dc.description.abstract В статье освещена роль игровой деятельности в детском возрасте и ее влияние на процесс коррекции имеющихся нарушений речевого развития, значение и особенности использования подвижных игр и упражнений в коррекционно-развивающей работе в группах компенсирующего типа для детей с нарушениями речи в учреждениях дошкольного образования. Определены задачи подвижных игр, которые используются на логопедических занятиях: пробуждение у ребенка желания активно участвовать в коррекционно-развивающем процессе, повышение познавательной активности и работоспособности детей, активизация процессов восприятия, внимания и памяти, расширение диапазона игровых умений и навыков, увеличение объема коррекционного воздействия. В статью включен перечень подвижных игр, направленных на обогащение словаря ребенка существительными, прилагательными, глаголами, развитие фонематического восприятия, закрепление правильного произношения звуков, умение составлять предложения, развитие мелкой моторики пальцев рук детей дошкольного возраста с нарушениями речи. ua
dc.description.abstract The article highlights the role of gaming activity in childhood and its impact on the process of existing violations of speech development correction, the significance and peculiarities of using mobile games and exercises in corrective-developing work in groups of compensating type for children with speech disorders in pre-school institutions. The tasks of mobile games used in speech therapy are determined: stimulate the desire in a child to actively participate in the corrective-developing process, increase the cognitive activity and efficiency of children, enhance the processes of perception, attention and memory, expand the range of gaming skills and increase the scope of corrective action. The article includes a list of mobile games aimed at enriching the child's dictionary with nouns, adjectives and verbs, developing phonemic perception, fixating the correct pronunciation of sounds, making sentences, developing fine finger motility of preschool children with speech disorders. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рухлива гра ua
dc.subject порушення мовлення ua
dc.subject корекційно-розвивальний процес ua
dc.subject заняття ua
dc.subject діти дошкільного віку ua
dc.subject подвижная игра ua
dc.subject нарушения речи ua
dc.subject коррекционно-развивающий процесс ua
dc.subject занятие ua
dc.subject дети дошкольного возраста ua
dc.subject mobile game ua
dc.subject speech disorders ua
dc.subject corrective-developing process ua
dc.subject lesson ua
dc.subject children of preschool age ua
dc.subject.classification 376-056.264 ua
dc.title Рухлива гра як засіб корекції порушень мовлення на логопедичних заняттях ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу