Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Nauczyciel wczesnej edukacji i oczekiwania wobec niego

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Juszczak, Krzysztof
dc.date.accessioned 2019-03-22T14:25:04Z
dc.date.available 2019-03-22T14:25:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Juszczak Krzysztof. Nauczyciel wczesnej edukacji i oczekiwania wobec niego / Juszczak Krzysztof // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. СIІІ (103). – С. 228-238. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23824
dc.description.abstract Współczesny świat znajduje się na ścieżce intensywnego rozwoju. W granicach istnienia jednego pokolenia dokonują się istotne zmiany w wielu dziedzinach życia. Zmiany te znajdują odzwierciedlenie w sferze edukacji, stawiając przed nią nowe cele i zadania. Wymaga to od nauczycieli wygenerowania kompetencji umożliwiających kształcenie społeczeństwa nowej ery. ua
dc.description.abstract Ефективна реалізація дидактично-освітнього процесу вимагає спеціальних умінь, навичок і особистих якостей якими повинен володіти учитель. Задачa з якою повинен впоратися педагог требуeт не лише професійного навчання на високому рівні, але і постійного вдосконалення самого себе і своїх професійних знань. Метою цієї статті є представлення основних особливостей особистості вчителя, що формують особу, найважливіших з точки зору їх професії, педагогічних, мотиваційних і особових якостей. ua
dc.description.abstract The implementation of an effective didactic-educational process requires to be conducted by teachers with specific skills, knowledge and personality traits. The tasks which they must meet require not only vocational training at a high level, but continuous improvement of himself and his workshop. The intention of the author of this article is to present the basic features shaping the personality of the teacher, relevant from point of view profession, the characteristics of creativity and mastery, general pedagogical skills and habits. ua
dc.language.iso pl ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject wzorzec osobowy nauczyciela ua
dc.subject kwalifikacje zawodowe ua
dc.subject kompetencje ua
dc.subject приклад для наслідування учителя ua
dc.subject компетенції ua
dc.subject професійні кваліфікації ua
dc.subject role model of teacher ua
dc.subject professional qualifications ua
dc.subject competence ua
dc.title Nauczyciel wczesnej edukacji i oczekiwania wobec niego ua
dc.title.alternative Вчитель початкової освіти і вимоги до нього ua
dc.title.alternative Еlementary education teacher and live up to expectations ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics