Współczesny świat znajduje się na ścieżce intensywnego rozwoju. W granicach istnienia jednego
pokolenia dokonują się istotne zmiany w wielu dziedzinach życia. Zmiany te znajdują odzwierciedlenie w
sferze edukacji, stawiając przed nią nowe cele i zadania. Wymaga to od nauczycieli wygenerowania
kompetencji umożliwiających kształcenie społeczeństwa nowej ery.
Ефективна реалізація дидактично-освітнього процесу вимагає спеціальних умінь, навичок
і особистих якостей якими повинен володіти учитель. Задачa з якою повинен впоратися педагог
требуeт не лише професійного навчання на високому рівні, але і постійного вдосконалення
самого себе і своїх професійних знань. Метою цієї статті є представлення основних
особливостей особистості вчителя, що формують особу, найважливіших з точки зору їх
професії, педагогічних, мотиваційних і особових якостей.
The implementation of an effective didactic-educational process requires to be conducted by
teachers with specific skills, knowledge and personality traits. The tasks which they must meet require
not only vocational training at a high level, but continuous improvement of himself and his workshop.
The intention of the author of this article is to present the basic features shaping the personality of
the teacher, relevant from point of view profession, the characteristics of creativity and mastery, general
pedagogical skills and habits.