Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у позааудиторній діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пінчук, Л. М.
dc.date.accessioned 2019-03-22T14:01:50Z
dc.date.available 2019-03-22T14:01:50Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Пінчук, Л. М. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у позааудиторній діяльності / Л. М. Пінчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 240-243. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23816
dc.description.abstract У статті висвітлюються проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови відповідно до вимог "Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" на період до 2029 року"; визначені ключові складники професійно-педагогічної компетентності учителя іноземної мови; наголошено на важливості позааудиторної діяльності, яка сприяє розвитку і поглибленню мотивації студентів до вивчення іноземної мови, вдосконаленню їх практичних навичок і умінь спілкування, розширенню культурного кругозору і загальноосвітнього рівня; запропоновані ефективні традиційні і сучасні форми позааудиторної діяльності студентів з іноземної мови (Тиждень іноземних мов, конкурси, вікторини, віртуальні екскурсії, он-лайн кафе, гра-квест, фестиваль студентських кінофільмів за мотивами літературних творів, що вивчаються); розглянуто особливості ведення мовного (Language Portfolio) і творчого портфеля (Creative Portfolio) за підсумками аудиторної і позааудиторної діяльності студентів з метою самоаналізу і самовдосконалення. ua
dc.description.abstract В статье освещаются проблемы подготовки будущих учителей иностранного языка в соответствии с требованиями "Концепции реализации государственной политики в сфере реформирования общего среднего образования "Новая украинская школа" на период до 2029 года"; определены ключевые составляющие профессионально-педагогической компетентности учителя иностранного языка; подчеркнута важность внеаудиторной деятельности, которая способствует развитию и углублению мотивации студентов к изучению иностранного языка, совершенствованию их практических навыков и умений общения, расширению культурного кругозора и общеобразовательного уровня; предложены эффективные традиционные и современные формы внеаудиторной деятельности студентов по иностранному языку (Неделя иностранных языков, конкурсы, викторины, виртуальные экскурсии, он-лайн кафе, игра-квест, фестиваль студенческих фильмов по мотивам изучаемых литературных произведений); рассмотрены особенности ведения языкового (Language Portfolio) и творческого портфеля (Creative Portfolio) по итогам аудиторной и внеаудиторной деятельности студентов с целью самоанализа и самосовершенствования. ua
dc.description.abstract The article deals with the problems of foreign language teacher trainingin accordance with the requirements of the "Concept of realization of state policy in the sphere of reforming of general secondary education" New Ukrainian school "for the period up to 2029"; the key components of professional-pedagogical competence of a foreign language teacher are determined; the importance of extra-curricular activities that promote the development and deepening of students’ motivation to learn a foreign language, improve their practical and communicative skills, expand cultural outlook is emphasized; effective traditional and contemporary forms of extra-curricular activities of foreign language students such as The Week of Foreign Languages, some competitions, quizzes, virtual tours, on-line cafes, game-quests, the festival of students’ films based on literary works are offered; the features of the Language Portfolio and Creative Portfolio based on the results of curricular and extra-curricular activities for self-improvement are examined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно-педагогічна компетентність ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject позааудиторна діяльність ua
dc.subject творчий портфель ua
dc.subject профессионально-педагогическая компетентность ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject внеаудиторная деятельность ua
dc.subject творческий портфель ua
dc.subject professional-pedagogical competence ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject extra-curricular activity ua
dc.subject creative portfolio ua
dc.subject.classification 378.9: 811.111: 37.091.313 ua
dc.title Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів іноземної мови у позааудиторній діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу