Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осадча, К. П.
dc.date.accessioned 2019-03-22T12:36:35Z
dc.date.available 2019-03-22T12:36:35Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Осадча, К. П. Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції / К. П. Осадча // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 223-227. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23802
dc.description.abstract У статті подано короткий генезис та аналіз розвитку тьюторства у Франції: від ідей Сократа, Песталоцці, Квінтіліана та Я. А. Коменського до експериментів Л. Леграна, зародження тьюторства однолітків та запровадження тьюторату в усіх університетах Франції наприкінці ХХ століття. На основі аналізу наукових джерел у французьких онлайн бібліотеках виділено коло інтересів науковців стосовно тьюторства: академічне тьюторство, тьюторство однолітків, підготовка тьюторів для навчання на підприємствах, підготовка тьюторів для дистанційного навчання та для інклюзивної освіти. Зроблено висновок про те, що у Франції активно здійснюється підготовка тьюторів до навчання у компаніях незалежними консалтинговими організаціями та підготовка учителів для тьюторської діяльності у сфері інклюзивного навчання. ua
dc.description.abstract В статье дан краткий генезис и анализ развития тьюторства во Франции: от идей Сократа, Песталоцци, Квинтилиана и Я. А. Коменского к экспериментам Л. Леграна, зарождению тьюторства сверстников и внедрению тьютората во всех университетах Франции в конце ХХ века. На основе анализа научных источников во французских онлайн-библиотеках выделен круг интересов ученых относительно тьюторства: академическое тьюторство, тьюторство сверстников, подготовка тьюторов для обучения на предприятиях, подготовка тьюторов для дистанционного обучения и для сферы инклюзивного образования. Сделан вывод о том, что во Франции активно осуществляется подготовка тьюторов для обучения в компаниях независимыми консалтинговыми организациями и подготовка учителей для тьюторской деятельности в рамках инклюзивного обучения. ua
dc.description.abstract The article gives a brief genesis and analysis of the development of tutoring in France: from the ideas of Socrates, Pestalozzi, Quintilian and Y. A. Comenius to the experiments of L. Legrand, the emergence of peer tutoring and the introduction of "tutorat" in all universities of France at the end of the twentieth century. Based on the analysis of scientific sources in French online libraries, the range of French scholar’s interests regarding tutoring is highlighted. The main ones are academic tutoring, tutoring of peers, training tutors for learning in enterprises, training tutors for distance learning and for the sphere of inclusive education. It is concluded that France is actively training tutors for learning in companies by independent consulting organizations and training teachers for tutor activities in the field of inclusive education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject тьюторство ua
dc.subject зарубіжний досвід ua
dc.subject досвід Франції ua
dc.subject підготовка тьютора ua
dc.subject зарубежный опыт ua
dc.subject опыт Франции ua
dc.subject подготовка тьютора ua
dc.subject tutoring ua
dc.subject foreign experience ua
dc.subject French experience ua
dc.subject tutor training ua
dc.subject.classification 378.091.2:005.963.2-057.86(44) ua
dc.title Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу