Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Власюк, О. А.
dc.date.accessioned 2019-03-22T11:42:03Z
dc.date.available 2019-03-22T11:42:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Власюк, О. А. Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах / О. А. Власюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 38-41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23788
dc.description.abstract У статті представлена роль професії вчителя іноземних мов, яка стикається зі збільшенням числа учнів і неста- чею кваліфікованих викладачів, коли швидко змінюється учнівський контингент; загальнонаціональна освітня реформа і розробка національних стандартів викладання іноземної мови висувають ряд нових вимог до вчителів. Сучасні закони представляють профіль компетентності сучасного вчителя мови XXI століття в Європі, приділяючи особливу увагу його загальним потребам початкового і неперервного навчання, які відповідають за формування творчого простору для вивчення іноземних мов і “оновленого” портрета сучасного лінгвістичного педагога. У сучасних умовах відкритого доступу до майже будь-якої інформації професійність знань учителя вже визначається не тільки змістом цих знань, а й здатністю передавати їх таким шляхом, який сприяє взаємодії, обговоренню, діалогу, аргументації. Із цього ви- пливає, що поряд зі знаннями наукових фактів вчителю необхідне знання інтерактивних технологій їх опрацювання. ua
dc.description.abstract The article presents the role of the foreign language teacher profession, which is faced with the increase in the number of students and the shortage of qualified teachers, when the student contingent is rapidly changing, the national educational reform and the development of national standards for teaching foreign languages put forward a number of new requirements for teachers. Modern laws represent the competence profile of a modern language teacher of the 21st century in Europe, focusing on his general needs for primary and continuing education, which are responsible for the formation of a creative space for studying foreign languages and the “renewed” portrait of a modern linguistic teacher. In the current conditions of open access to almost any information, the professionalism of the teacher’s knowledge is already determined not only by the content of this knowledge, but also by the ability to transmit them in a way that facilitates interaction, discussion, dialogue, and argumentation. From this it follows that, along with knowledge of scientific facts, the teacher needs to know the interactive technologies for their processing. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вчитель іноземної мови ua
dc.subject освіта ua
dc.subject усвідомленість ua
dc.subject професійні знання ua
dc.subject моделювання ua
dc.subject цикл навчальної діяльності ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject якість професійної підготовки ua
dc.subject teacher of a foreign language ua
dc.subject education ua
dc.subject awareness ua
dc.subject professional knowledge ua
dc.subject modeling ua
dc.subject cycle of educational activity ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject quality of vocational training ua
dc.subject.classification 372.881.111.1 ua
dc.title Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics