Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Система дидактичних завдань з освоєння лексики студентами-медиками

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Олексій, К. Б.
dc.date.accessioned 2019-03-22T11:39:52Z
dc.date.available 2019-03-22T11:39:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Олексій, К. Б. Система дидактичних завдань з освоєння лексики студентами-медиками / К. Б. Олексій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 205-208. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23786
dc.description.abstract У статті реалізовано систему дидактичних завдань для студентів-медиків на розвиток компонентів освоєння іншомовної лексики. Під час розроблення цієї системи ми проаналізували цілі, завдання та зміст програми дисципліни "Іноземна мова" в медичному виші, яка передбачає володіння іноземною мовою – компонентом професійної діяльності сучасного фахівця будь-якого профілю. При складанні програми ми використовували евристичний підхід для вирішення проблеми освоєння іншомовної лексики. Формою занять був обраний ігровий тренінг. Як відомо, використання ігрових методів навчання передбачає реалізацію особистісно-діяльного підходу в навчанні, що забезпечує суб’єкт-суб’єктні відносини між викладачем та студентами і студентів між собою. Під час організації системи дидактичних завдань для освоєння іншомовної лексики, ми дійшли висновку, що лише шляхом створення і формування пізнавальних мотивів, які призводять до потреби висловити думку, можливо, досягти успіху в навчанні іноземної мови. ua
dc.description.abstract В данной статье реализовано систему дидактических заданий для студентов-медиков на развитие компонентов освоения иноязычной лексики. При разработке данной системы мы проанализировали цели, задачи и содержание программы дисциплины "Иностранный язык" в медицинском вузе, которая предусматривает владение иностранным языком – компонентом профессиональной деятельности современного специалиста любого профиля. При составлении нашей программы мы использовали эвристический подход к решению проблемы освоения иноязычной лексики. Формой занятий был избран игровой тренинг. Как известно, использование игровых методов обучения предполагает реализацию личностно-деятельного подхода в обучении, что обеспечивает субъект-субъектные отношения между преподавателем и студентами, и студентов между собой. При организации системы дидактических задач для освоения иноязычной лексики мы пришли к выводу, что только путем создания и формирования познавательных мотивов, которые приводят к необходимости высказать мнение, возможно, достичь успеха в обучении иностранному языку. ua
dc.description.abstract In this article, a system of didactic tasks for medical students on the development of components for the development of foreign vocabulary was implemented. In developing this system, we analyzed the goals, objectives and content of the program "Foreign Language" in a medical school, which provides a foreign language mastering as a component of the professional activity of a modern specialist of any profile. When compiling our program, we used a heuristic approach to solving the problem of learning foreign vocabulary. The form of training was chosen as a game training. As is known, the use of gaming methods of teaching involves the realization of a personality-active approach to teaching, which provides subject-subject relations between the teacher and students, and students among themselves. When organizing a system of didactic tasks for mastering a foreign language vocabulary, we came to the conclusion that it is only by creating and forming cognitive motives that lead to the need to express an opinion it is possible to achieve success in teaching a foreign language. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дидактичні завдання ua
dc.subject іншомовна лексика ua
dc.subject евристичний підхід ua
dc.subject ігровий тренінг ua
dc.subject пізнавальні мотиви ua
dc.subject контекстуальне мислення ua
dc.subject дидактические задачи ua
dc.subject иноязычная лексика ua
dc.subject эвристический подход ua
dc.subject игровой тренинг ua
dc.subject познавательные мотивы ua
dc.subject контекстуальное мышление ua
dc.subject didactic tasks ua
dc.subject foreign language vocabulary ua
dc.subject heuristic approach ua
dc.subject game training ua
dc.subject cognitive motives ua
dc.subject contextual thinking ua
dc.subject.classification 378.147:61:81'373 ua
dc.title Система дидактичних завдань з освоєння лексики студентами-медиками ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics