ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Овчаренко, Л. Р. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-21T10:57:22Z | |
dc.date.available | 2019-03-21T10:57:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Овчаренко, Л. Р. Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей / Л. Р. Овчаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 196-200. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23768 | |
dc.description.abstract | У статті визначено мету професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів різних педагогічних спеціальностей. В узагальненому вигляді вона спрямована на формування в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей іншомовної професійної компетенції, оволодіння ними цією мовою як засобом професійного і крос-культурного спілкування. Нами схарактеризовано основні складові частини іншомовної професійної компетенції (комунікативна та між-культурна компетенції) у контексті спеціальності та з урахуванням психофізіологічних механізмів їх формування. З’ясовано, що ефективна організація освітнього процесу з вивчення англійської мови майбутніми вчителями не-філологічних спеціальностей передбачає реалізацію основних принципів, які встановлюють дидактичні вимоги до освітнього процесу. | ua |
dc.description.abstract | В статье определена цель профессионально ориентированного обучения английскому языку студентов разных педагогических специальностей. В общем виде она направлена на формирование у будущих учителей нефилологических специальностей иноязычной профессиональной компетенции, овладение ими языком как средством профессионального и кросс-культурного общения. Нами охарактеризованы основные составляющие иноязычной профессиональной компетенции (коммуникативная и межкультурная компетенции) в контексте специальности и с учетом психофизиологических механизмов их формирования. Установлено, что эффективная организация образовательного процесса по изучению английского языка будущими учителями нефилологических специальностей предусматривает реализацию основных принципов, которые устанавливают дидактические требования к образовательному процессу. | ua |
dc.description.abstract | The article defines the aim of the professionally-oriented learning of the English language of students of different pedagogical specialties. In general, it is directed at forming foreign-language competence of the future teachers of non-linguistic specialties, mastery of this language as a means of professional and cross-cultural communication. We have outlined the main components of foreign-language professional competence (communicative and intercultural competences) in the context of the specialty taking into account psycho-physiological mechanisms of their formation. It has been found out that the effective organization of the educational process forf learning English by future teachers of non-linguistic specialties envisages implementation of the basic principles that establish the didactic requirements to the educational process. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійно орієнтоване навчання | ua |
dc.subject | іншомовна професійна компетенція | ua |
dc.subject | організаційна компетенція | ua |
dc.subject | прагматична компетенція | ua |
dc.subject | стратегічна компетенція | ua |
dc.subject | міжкультурна компетенція | ua |
dc.subject | профессионально ориентированное обучение | ua |
dc.subject | иноязычная профессиональная компетенция | ua |
dc.subject | организационная компетенция | ua |
dc.subject | прагматическая компетенция | ua |
dc.subject | стратегическая компетенция | ua |
dc.subject | межкультурная компетенция | ua |
dc.subject | professionally-oriented education | ua |
dc.subject | foreign language professional competence | ua |
dc.subject | organizational competence | ua |
dc.subject | pragmatic competence | ua |
dc.subject | strategic competence | ua |
dc.subject | intercultural competence | ua |
dc.subject.classification | 378.016 : 811.111 | ua |
dc.title | Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей | ua |
dc.type | Article | ua |