Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овчаренко, Л. Р.
dc.date.accessioned 2019-03-21T10:57:22Z
dc.date.available 2019-03-21T10:57:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Овчаренко, Л. Р. Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей / Л. Р. Овчаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 196-200. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23768
dc.description.abstract У статті визначено мету професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів різних педагогічних спеціальностей. В узагальненому вигляді вона спрямована на формування в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей іншомовної професійної компетенції, оволодіння ними цією мовою як засобом професійного і крос-культурного спілкування. Нами схарактеризовано основні складові частини іншомовної професійної компетенції (комунікативна та між-культурна компетенції) у контексті спеціальності та з урахуванням психофізіологічних механізмів їх формування. З’ясовано, що ефективна організація освітнього процесу з вивчення англійської мови майбутніми вчителями не-філологічних спеціальностей передбачає реалізацію основних принципів, які встановлюють дидактичні вимоги до освітнього процесу. ua
dc.description.abstract В статье определена цель профессионально ориентированного обучения английскому языку студентов разных педагогических специальностей. В общем виде она направлена на формирование у будущих учителей нефилологических специальностей иноязычной профессиональной компетенции, овладение ими языком как средством профессионального и кросс-культурного общения. Нами охарактеризованы основные составляющие иноязычной профессиональной компетенции (коммуникативная и межкультурная компетенции) в контексте специальности и с учетом психофизиологических механизмов их формирования. Установлено, что эффективная организация образовательного процесса по изучению английского языка будущими учителями нефилологических специальностей предусматривает реализацию основных принципов, которые устанавливают дидактические требования к образовательному процессу. ua
dc.description.abstract The article defines the aim of the professionally-oriented learning of the English language of students of different pedagogical specialties. In general, it is directed at forming foreign-language competence of the future teachers of non-linguistic specialties, mastery of this language as a means of professional and cross-cultural communication. We have outlined the main components of foreign-language professional competence (communicative and intercultural competences) in the context of the specialty taking into account psycho-physiological mechanisms of their formation. It has been found out that the effective organization of the educational process forf learning English by future teachers of non-linguistic specialties envisages implementation of the basic principles that establish the didactic requirements to the educational process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійно орієнтоване навчання ua
dc.subject іншомовна професійна компетенція ua
dc.subject організаційна компетенція ua
dc.subject прагматична компетенція ua
dc.subject стратегічна компетенція ua
dc.subject міжкультурна компетенція ua
dc.subject профессионально ориентированное обучение ua
dc.subject иноязычная профессиональная компетенция ua
dc.subject организационная компетенция ua
dc.subject прагматическая компетенция ua
dc.subject стратегическая компетенция ua
dc.subject межкультурная компетенция ua
dc.subject professionally-oriented education ua
dc.subject foreign language professional competence ua
dc.subject organizational competence ua
dc.subject pragmatic competence ua
dc.subject strategic competence ua
dc.subject intercultural competence ua
dc.subject.classification 378.016 : 811.111 ua
dc.title Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу