Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Трансформація функцій шкільного підручника історії як навчального засобу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Могорита, В. М.
dc.date.accessioned 2019-03-20T12:01:00Z
dc.date.available 2019-03-20T12:01:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Могорита, В. М. Трансформація функцій шкільного підручника історії як навчального засобу / В. М. Могорита // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 26-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23736
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості підручника як провідного засобу навчання. Виявлено підходи до визначення терміну «підручник», обґрунтовано його універсальність як носія предметного змісту освіти. Розглянуто наукові під- ходи до типології функцій підручника на основі аналізу педагогічних досліджень. Обґрунтовано залежність основних функцій підручника та системи дидактичних принципів. Проаналізовано основні функції підручника як провідного компонента навчально-методичного забезпечення навчального предмета у відповідності до сучасних вимог. Зроблено висновок, що у контексті діяльнісного підходу до побудови освітнього процесу перелік функцій підручника можна доповнити компетентнісно орієнтованою, сутність якої полягає у необхідності набуття школярами життєво необхідних компетентностей. ua
dc.description.abstract In the article features of the textbook as the leading means of training are considered. Approaches to the definition of the term "textbook" are revealed, its universality as a carrier of the subject content of education is justified. The scientific approaches to the typology of the functions of the textbook on the basis of the analysis of pedagogical research are considered. The dependence of the basic functions of the textbook and the system of didactic principles is substantiated. The main functions of the textbook as a leading component of educational and methodological support of the subject in accordance with modern requirements are analyzed. It is concluded that in the context of the activity approach to the construction of the educational process, the list of the functions of the textbook can be supplemented with a competently oriented one, the essence of which is the need for students to acquire vital competencies. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підручник ua
dc.subject історія ua
dc.subject дидактичні функції ua
dc.subject засіб навчання ua
dc.subject освіта ua
dc.subject діяльнісний підхід ua
dc.subject компетентнісне навчання ua
dc.subject шкільний предмет ua
dc.subject textbook ua
dc.subject history ua
dc.subject didactic functions ua
dc.subject means of instruction ua
dc.subject education ua
dc.subject activity approach ua
dc.subject competent instruction ua
dc.subject school subject ua
dc.subject.classification 373.091.64:94 ua
dc.title Трансформація функцій шкільного підручника історії як навчального засобу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу