Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Системний підхід до організації уроків позакласного читання у старших класах загальноосвітньої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вокальчук, Євгеній Лукашович
dc.date.accessioned 2019-03-19T12:23:36Z
dc.date.available 2019-03-19T12:23:36Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Вокальчук, Євгеній Лукашович. Системний підхід до організації уроків позакласного читання у старших класах загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література) / Вокальчук Євгеній Лукашович ; [наук. керівник Галич Олександр Андрійович ] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 17 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23697
dc.description.abstract Робота є теоретико-експериментальним дослідженням особливостей проведения уроків позакласного читання з української л1тератури у старших класах загальноосвітньої школи. У дисертації висвітлені питання, що стосуються Teopiї i практики системної організації урок1в позакласного читання, вдосконалення котрої базується на спіпрацю вчителя й учнів, урізноманнітненні форм занять i cnocoбів презентації знань, врахуванні психологічних особливостей старшокласник1в. ua
dc.description.abstract Работа является теоретико-экспериментальным исследованием особенностей проведения уроков внеклассного чтения по украинской литературе в старших классах общеобразовательной школы. В диссертации освещены вопросы, касающиеся теории и практики системной организации уроков внеклассного чтения, усовершенствование которой базируется на сотрудничестве учителя и учащихся, использовании разнообразных форм занятий и способов презентации знаний, учитывании психологических особенностей старшеклассников. ua
dc.description.abstract The thesis is devoted to theoretico-experimental investigation of peculiarities of conducting out-of-class reading lessons of Ukrainian Literature in the senior forms of schools of general education. The thesis presents the problems of theory and practice of system organization of out-of-class reading lessons, the improvement of which is based on cooperation of the teacher and the pupils, variety of forms of lessons and ways of presenting knowledge, consideration of psychological peculiarities of senior forms pupils. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject уроки позакласного читання ua
dc.subject системний підхід ua
dc.subject зміст навчання ua
dc.subject способи презентації знань ua
dc.subject ціннісні ор1єнтири ua
dc.subject уроки внеклассного чтения ua
dc.subject системный подход ua
dc.subject содержание обучения ua
dc.subject способы презентации знаний ua
dc.subject ценностные ориентиры ua
dc.subject out-of-class reading lessons ua
dc.subject system approach ua
dc.subject subject of education ua
dc.subject ways of presenting knowledge ua
dc.subject valuable orientations ua
dc.subject.classification 372.888.3.046. ua
dc.title Системний підхід до організації уроків позакласного читання у старших класах загальноосвітньої школи ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу