Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Навчання медичної термінології: креативний аспект

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Кічула, М. Я.
dc.contributor.author Саварин, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-03-19T12:06:17Z
dc.date.available 2019-03-19T12:06:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кічула, М. Я. Навчання медичної термінології: креативний аспект / М. Я. Кічула, Т. В. Саварин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 121-125. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23693
dc.description.abstract Метою дослідження є створення та реалізація педагогічних умов навчання медичної термінології, які сприяють формуванню професійних навичок майбутніх лікарів крізь призму креативного аспекту. Під час експерименту використовувались такі методи: теоретичний аналіз діагностики; спостереження; метод статистичного аналізу. У експерименті взяли участь студенти медичних та стоматологічних факультетів Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (загалом понад 500 респондентів). Контрольні та експериментальні групи були створені на початку експерименту. Традиційний підхід до навчання студентів-медиків практикувався в контрольній групі; в експериментальній групі було запроваджено підхід до модернізації навчального процесу в медичному університеті, який базується на креативному аспекті. Результати експериментальних робіт показали, що індивідуалізація навчального процесу є найважливішим компонентом формування та розвитку професійних якостей студентів-медиків. ua
dc.description.abstract Целью исследования является создание и реализация педагогических условий обучения медицинской терминологии, которые способствуют формированию профессиональных навыков будущих врачей сквозь призму креативного аспекта. Во время эксперимента использовались следующие методы: теоретический анализ диагностики; метод наблюдения; метод статистического анализа. В эксперименте приняли участие студенты медицинских и стоматологических факультетов Тернопольского государственного медицинского университета имени И. Я. Горбачевского, (всего более 500 респондентов). Контрольные и экспериментальные группы были созданы в начале эксперимента. Традиционный подход к обучению студентов-медиков практиковался в контрольной группе; в экспериментальной группе было введено подход к модернизации учебного процесса в медицинском университете, который базируется на креативном аспекте. Результаты экспериментальных работ показали, что индивидуализация учебного процесса является важнейшим компонентом формирования и развития профессиональных качеств студентов-медиков. ua
dc.description.abstract The purpose of the study is to create and implement the pedagogical conditions for the training of medical terminology, which promote the formation of professional skills of future physicians through the lens of the creative aspect. The following methods were used during the experiment: theoretical analysis of diagnosis; observation; method of statistical analysis. The experiment was attended by students of medical and dental departments of I. Horbachevsky Ternopil State Medical University, totally more than 500 respondents. Control and experimental groups were created at the beginning of the experiment. The traditional approach to teaching medical students was practiced in the control group; the approach to modernizing the educational process at the medical university that is based on the creative aspect was introduced in the experimental group. The results of experimental work indicated the individualization of the educational process is the most important component of the formation and development of professional qualities of medical students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject креативний аспект ua
dc.subject професійні якості ua
dc.subject студенти-медики ua
dc.subject творча діяльність ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject професійна готовність ua
dc.subject медична термінологія ua
dc.subject дослідно-експериментальна робота ua
dc.subject креативный аспект ua
dc.subject профессиональные качества ua
dc.subject студенты-медики ua
dc.subject творческая деятельность ua
dc.subject развитие ua
dc.subject профессиональная готовность ua
dc.subject медицинская терминология ua
dc.subject опытно-экспериментальная работа ua
dc.subject creative aspect ua
dc.subject professional qualities ua
dc.subject medical students ua
dc.subject creative activity ua
dc.subject development ua
dc.subject professional readiness ua
dc.subject medical terminology ua
dc.subject experimental and experimental work ua
dc.subject.classification 378:61 ua
dc.title Навчання медичної термінології: креативний аспект ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics