Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль камерно-вокальних творів у вихованні фахівців напрямку "академічний спів"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кедіс, О. Ю.
dc.date.accessioned 2019-03-19T11:44:01Z
dc.date.available 2019-03-19T11:44:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кедіс, О. Ю. Роль камерно-вокальних творів у вихованні фахівців напрямку "академічний спів" / О. Ю. Кедіс // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 102-105. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23686
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості виховання фахівців спеціальності "академічний спів". Зазначено, що в процесі формування вокальних навичок необхідне опанування диханням, способом звуковидобування, розвитком специфіки вимови. Професійне вокальне виконавство неможливе без поєднання вокальних даних, артистизму, які контролюються інтелектом. Провідну роль має здатність розкривати зміст творів, формувати належний художньо-образний вимір. Значну роль для виховання співаків має репертуар, виконання якого зумовлює появу тих чи інших вимог до виконавця. Провідне значення мають камерно-вокальні твори, які становлять основу у підготовці виконавців. У спадщині українських композиторів наявна велика кількість романсів, пісень, вокальних циклів, розрахованих для різних голосів. Формування камерно-вокальних творів до середини XX століття зумовлене традиціями сформованими Миколою Лисенко. Натомість друга половина XX – початок XXI століття супроводжується появою солоспівів, в яких розширюються вимоги до співаків, які пов’язані з використанням різних вокальних манер, розширенням меж виконавського діапазону, можливістю використовувати граничні віхи динамічної амплітуди, застосовуванням різних прийомів. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены особенности воспитания специалистов направления "академическое пение". Отмечено, что в процессе формирования вокальных навыков необходимо овладение дыханием, способом звукоизвлечения, развитием специфики произношения. Профессиональное вокальное исполнительство невозможно без сочетания вокальных данных, артистизма, которые контролируются интеллектом. Ведущую роль играет способность раскрывать содержание произведений, формировать надлежащее художественно-образное измерение. Значительную роль для воспитания певцов имеет репертуар, исполнение которого приводит к появлению тех или иных требований к исполнителю. Ведущее значение имеют камерно-вокальные произведения, которые составляют основу в подготовке исполнителей. В наследии украинских композиторов имеется большое количество романсов, песен, вокальных циклов, рассчитанных для разных голосов. Формирование камерно-вокальных произведений до середины XX века обусловлено традициями сформированными Николаем Лысенко. Зато вторая половина XX – начало XXI века сопровождается появлением произведений, в которых расширяются требования к певцам, связанные с использованием различных вокальных манер, расширением границ исполнительского диапазона, возможностью использовать предельные вехи динамической амплитуды, применением различных приемов. ua
dc.description.abstract In the article features of education of specialists of the direction "academic singing" is considered. It is noted that in the process of formation of vocal skills it is necessary to master the breath, the way of sound extraction, the development of the specificity of pronunciation. Professional vocal performance is impossible without a combination of vocal data, artistry, which are controlled by the intellect. The leading role is played by the ability to disclose the content of works, to form a proper artistic and imaginative dimension. Significant role for the education of singers has a repertoire, the performance of which leads to the appearance of certain requirements to the performer. Chamber-vocal works are very importance; they form the basis for the preparation of performers. In the legacy of Ukrainian composers there is a large number of romances, songs, vocal cycles, calculated for different voices. The formation of chamber-vocal works up to the middle of the XX century is conditioned by the traditions formed by Nikolai Lysenko. But the second half of the XX – beginning of the XXI century is accompanied by the appearance of works in which the requirements for singers are expanded, connected with the use of different vocal manners, expanding the boundaries of the performing range, the possibility to use the limiting milestones of the dynamic amplitude, the use of various techniques. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject камерно-вокальні твори ua
dc.subject співак ua
dc.subject виховання ua
dc.subject академічний спів ua
dc.subject виконавська манера ua
dc.subject українські композитори ua
dc.subject камерно-вокальные произведения ua
dc.subject певец ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject академическое пение ua
dc.subject исполнительская манера ua
dc.subject украинские композиторы ua
dc.subject chamber-vocal works ua
dc.subject singer ua
dc.subject education ua
dc.subject academic singing ua
dc.subject performing manner ua
dc.subject Ukrainian composers ua
dc.subject.classification 378:78.087.61 ua
dc.title Роль камерно-вокальних творів у вихованні фахівців напрямку "академічний спів" ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу