Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Українська дитяча література як джерело виховання толерантності в дітей дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Деленко, В. Б.
dc.date.accessioned 2019-03-18T08:00:55Z
dc.date.available 2019-03-18T08:00:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Деленко, В. Б. Українська дитяча література як джерело виховання толерантності в дітей дошкільного віку / В. Б. Деленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 77-80. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23651
dc.description.abstract Статтю присвячено актуальному аспекту загальної проблеми виховання дітей дошкільного віку. Акцентовано, що толерантність безпосередньо пов’язана з моральним становленням особистості. Подано характеристику творчості українських класиків у контексті виховання толерантності дітей дошкільного віку. Проаналізовано виховний потенціал казки, коротких оповідань, поезії. Обґрунтовано необхідність використання тематичного багатства української дитячої літератури для виховання толерантної особистості. ua
dc.description.abstract Статья посвящена актуальному аспекту общей проблемы воспитания детей дошкольного возраста. Акцентировано, что толерантность непосредственно связана с нравственным становлением личности. Предоставлена характеристика творчества украинских классиков в контексте воспитания толерантности детей дошкольного возраста. Проанализирован воспитательный потенциал сказок, коротких рассказов, поэзии. Обоснована необходимость использования тематического богатства украинской детской литературы для воспитания толерантной личности. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the topical aspect of the general problem of upbringing children of preschool age. It is emphasized that tolerance is directly related to the moral development of an individual. A characteristic of Ukrainian classics’ creativity is given in the context of enhancing the tolerance of preschool children. The educational potential of fairy tales, short stories, and poetry is analyzed. The necessity of using the thematic wealth of Ukrainian children’s literature for the education of a tolerant person is substantiated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject виховання ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject духовність ua
dc.subject моральні цінності ua
dc.subject дошкільний вік ua
dc.subject українська дитяча література ua
dc.subject воспитание ua
dc.subject толерантность ua
dc.subject духовность ua
dc.subject нравственные ценности ua
dc.subject дошкольный возраст ua
dc.subject украинская детская литература ua
dc.subject education ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject spirituality ua
dc.subject moral values ua
dc.subject preschool age ua
dc.subject Ukrainian children’s literature ua
dc.subject.classification 373.2.09.087.5(477) ua
dc.title Українська дитяча література як джерело виховання толерантності в дітей дошкільного віку ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics