Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Етапи проведення моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гириловська, І. В.
dc.date.accessioned 2019-03-13T13:24:31Z
dc.date.available 2019-03-13T13:24:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Гириловська, І. В. Етапи проведення моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах / І. В. Гириловська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 48-51. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23637
dc.description.abstract Революція якості, що охопила сучасне українське суспільство, призвела до актуалізації проблеми моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у сфері професійно-технічної освіти. Враховуючи, що саме учні виступають активним джерелом моніторингової інформації і тільки від них залежить її достовірність, моніторинг якості професійної підготовки доцільно розглядати на двох рівнях: управлінському та особистісному. Такий підхід призводить до змін у методології проведення моніторингу, що повинна органічно поєднати як адміністративно-управлінські цілі, так і учнівські професійно-особистісні орієнтації. Тому авторська дворівнева модель моніторингу являє собою систему заходів, які відповідають п’яти виокремленим етапам: інформаційно-настановчому, навчально-підготовчому, моніторингово-оцінювальному, аналітико-діагностичному, прогностично-управлінському. ua
dc.description.abstract Революция качества, охватившая современное украинское общество, привела к актуализации проблемы мониторинга качества профессиональной подготовки будущих квалифицированных рабочих в сфере профессионально-технического образования. Учитывая, что именно ученики выступают активным источником мониторинговой информации и только от них зависит ее достоверность, мониторинг качества профессиональной подготовки целесообразно рассматривать на двух уровнях: управленческом и личностном. Такой подход приводит к изменениям в методологии проведения мониторинга, которая должна органично объединить административно-управленческие цели и ученические профессионально-личностные ориентации. Поэтому авторская двухуровневая модель мониторинга представляет собой систему мероприятий, которые отвечают особенностям пяти выделенных этапов: информационно-установочного, учебно-подготовительного, мониторингово-оценочного, аналитико-диагностического, прогнозно-управленческого. ua
dc.description.abstract The quality revolution, which covered modern Ukrainian society, led to the problem actualization of the professional preparation quality monitoring of future qualified workers in vocational education sphere. Taking into account that pupils are the active source of monitoring information and its credibility directly depends on them, it will be effectually to consider the monitoring of professional preparation quality in two stages: administrative and personal. Such an approach causes changes in methodology of conducting monitoring, which must combine both administrative-managerial goals and profession-personal orientations. Therefore, the author`s two-tier monitoring model is a complex of activities which corresponds to the peculiarities of five defined stages: informational and instructional, educational and preparatory, monitoring and assessing, analytical and diagnostical, prognostic and administrative. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject моніторинг ua
dc.subject якість ua
dc.subject захід ua
dc.subject управління ua
dc.subject оцінювання ua
dc.subject етап ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject кваліфікований робітник ua
dc.subject професійно-технічний навчальний заклад ua
dc.subject мониторинг ua
dc.subject качество ua
dc.subject мероприятие ua
dc.subject управление ua
dc.subject оценивание ua
dc.subject этап ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject квалифицированный рабочий ua
dc.subject профессионально-техническое учебное заведение ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject quality ua
dc.subject measure ua
dc.subject management ua
dc.subject evaluation ua
dc.subject stage ua
dc.subject vocational training ua
dc.subject skilled worker ua
dc.subject vocational and technical educational institution ua
dc.subject.classification 377.3 ua
dc.title Етапи проведення моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу