Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Принципи художньо-естетичного виховання учнів середніх шкіл в окремих провінціях Канади засобами образотворчого мистецтва

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бовт, А. Ю.
dc.date.accessioned 2019-03-13T11:45:04Z
dc.date.available 2019-03-13T11:45:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бовт, А. Ю. Принципи художньо-естетичного виховання учнів середніх шкіл в окремих провінціях Канади засобами образотворчого мистецтва / А. Ю. Бовт // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 14-17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23618
dc.description.abstract У статті розглянуто принципи художньо-естетичного виховання учнів середніх шкіл в трьох провінціях Канади (Альберта, Саскачеван, Манітоба) засобами образотворчого мистецтва. Наголошено на ролі художньо-естетичного виховання засобами образотворчого мистецтва в середніх школах Канади. Розкрито особливості навчальних програм з образотворчого мистецтва в кожній з досліджуваних провінцій. Визначено засоби та методи впровадження образотворчого мистецтва в освітньо-виховний процес середньої школи. Описано ключові компетенції (знання та навички), якими мають оволодіти учні на кожному з етапів вивчення образотворчого мистецтва. Зазначено, що, окрім вміння сприймати, критично оцінювати і самим створювати витвори образотворчого мистецтва, учні мають навчитися, в першу чергу, цінувати прояви творчої діяльності як аматорів, так і професіоналів, втілені в об’єктах образотворчого мистецтва, як зразки культурного надбання власної провінції, країни, світу. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены принципы художественно-эстетического воспитания учащихся средних школ в трех провинциях Канады (Альберта, Саскачеван, Манитоба) средствами изобразительного искусства. Отмечена роль художественно-эстетического воспитания средствами изобразительного искусства в средних школах Канады. Раскрыты особенности учебных программ по изобразительному искусству в каждой из исследуемых провинций. Определены средства и методы внедрения изобразительного искусства в образовательно-воспитательный процесс средней школы. Описаны ключевые компетенции (знания и навыки), которыми должны овладеть учащиеся на каждом из этапов изучения изобразительного искусства. Отмечено, что, кроме умения воспринимать, критически оценивать и самим создавать произведения изобразительного искусства, ученики должны научиться, в первую очередь, ценить проявления творческой деятельности как любителей, так и профессионалов, воплощенные в объектах изобразительного искусства, как образцы культурного наследия собственной провинции, страны, мира. ua
dc.description.abstract The article deals with the principles of art and aesthetic education of the secondary school students in three provinces of Canada (Alberta, Saskatchewan, Manitoba) by means of visual arts. The role of art and aesthetic education by means of visual arts at the secondary schools of Canada is emphasized. The peculiarities of the curricula of visual arts in each of the studied provinces are revealed. The means and methods of implementing visual arts in the educational process of the secondary school are determined. The key competences (knowledge and skills) that students must learn at each stage of the study of visual arts is described. It is noted that except for the ability to perceive, critically evaluate and create the works of visual arts, students must learn, first of all, to appreciate the manifestations of creative activity of both amateurs and professionals embodied in objects of visual art as examples of cultural heritage of their own province, country, world. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject художньо-естетичне виховання ua
dc.subject середня школа ua
dc.subject Канада ua
dc.subject образотворче мистецтво ua
dc.subject знання ua
dc.subject вміння ua
dc.subject навчально-виховний процес ua
dc.subject контекст ua
dc.subject художественно-эстетическое воспитание ua
dc.subject школа ua
dc.subject изобразительное искусство ua
dc.subject знания ua
dc.subject умения ua
dc.subject учебно-воспитательный процесс ua
dc.subject art and aesthetic education ua
dc.subject secondary school ua
dc.subject Canada ua
dc.subject visual arts ua
dc.subject knowledge ua
dc.subject skills ua
dc.subject educational process ua
dc.subject context ua
dc.subject.classification 74:37.036:373(71) ua
dc.title Принципи художньо-естетичного виховання учнів середніх шкіл в окремих провінціях Канади засобами образотворчого мистецтва ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics