ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шкавро, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-03-13T07:49:45Z | |
dc.date.available | 2019-03-13T07:49:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Шкавро, В. В. Методичні орієнтири до розроблення тестових завдань із мовознавчих дисциплін для майбутніх учителів української мови і літератури / В. В. Шкавро // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 236-243. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23599 | |
dc.description.abstract | У статті окреслено методичні орієнтири до створення тестових завдань із мовознавчих дисциплін за їхніми класифікаційними ознаками. Подано рекомендації для удосконалення різновидів тестових завдань під час контролю знань майбутніх учителів української мови і літератури з мовознавчих дисциплін. Проаналізовано стан розробленості обраної проблеми у теорії і практиці вищої школи, досліджене ґенезу тестового контролю суб’єктів освітнього процесу у педагогічній науці. Розкрито переваги тестового контролю навчальних досягнень студентів у контексті зарубіжного досвіду. Окремим аспектом публікації є розгляд психологічних чинників, що позитивно впливають на процеси саморегуляції, самооцінювання, самокорекції і саморозвитку майбутніх фахівців освітньої галузі. Висвітлено провідні тенденції у розробленні тестових завдань із різних дисциплін, а також способи їх створення (вербальні, вербально-невербальна, невербальна форми) з обґрунтуванням переваг конкретної форми. Докладно проаналізовано найпоширеніші формати тестових завдань (альтернативні, вибіркові, послідовні, конструктивні) й проілюстровано відповідними прикладами із сучасної української літературної мови. Охарактеризовано типи за різними видами ознак (цільовими, функціональними, смисловими ознаками, формальними ознаками). Обґрунтовано доцільність урахування технологічних аспектів під час розроблення альтернативних, взаємозалежних і відтворювальних тестових завдань для майбутніх учителів української мови і літератури з мовознавчих дисциплін. | ua |
dc.description.abstract | The article defines methodical points for the creation of tests tasks in linguistic disciplines according to their classification criteria. The recommendations for the creation of test tasks while controlling the knowledge of future teachers of the Ukrainian language and literature on linguistics disciplines are given. The state of development of the chosen problem in the theory and practice of high school is analyzed, the genesis of test control of subjects of educational process in pedagogicals cience is investigated. The advant ages of test control of academic achievements of students in the context of foreign experience are revealed. A separate aspect of the publicationis the consideration of psychological factors that positively affect the processes of self-regulation, self-evaluation, selfcorrection and self-development of future specialists in the educational field. The main tendencies in the development of test tasks from different disciplines, as well as ways of their creation (verbal, verbal-non-verbal, non-verbalforms) with the justification of the advantages of a concrete formare highlighted. The most common forms of test tasks (alternative, selective, sequential, constructive) are analyzed in detail and illustrated by relevant examples from the modern Ukrainian literary language. Types characterized according to various types of signs (target, functional, semantic signs, formal signs). The feasibility of taking in to account technological aspects during the development of alternative, inter dependent and reproductive test tasks for future teachers of the Ukrainian language and literature on linguistic disciplines is substantiated. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | майбутні вчителі української мови і літератури | ua |
dc.subject | методичні орієнтири | ua |
dc.subject | тестові завдання | ua |
dc.subject | різновиди тестових завдань | ua |
dc.subject | the future teacher of the Ukrainian language and literature | ua |
dc.subject | methodical points | ua |
dc.subject | test tasks | ua |
dc.subject | variety of test tasks | ua |
dc.subject.classification | 378:373.3/.5.091.12.011.3-051:37.091.26:82 | ua |
dc.title | Методичні орієнтири до розроблення тестових завдань із мовознавчих дисциплін для майбутніх учителів української мови і літератури | ua |
dc.title.alternative | Methodical points for the development of test tasks for language disciplines for future teachers of the Ukrainian language and literature | ua |
dc.type | Article | ua |