Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні підходи до формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радченко, А. Ф.
dc.date.accessioned 2019-03-12T14:23:59Z
dc.date.available 2019-03-12T14:23:59Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Радченко, А. Ф. Сучасні підходи до формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови / А. Ф. Радченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 207-214. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23594
dc.description.abstract У статті визначено й обґрунтовано сучасні підходи до формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови. Запропоновано визначення лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов як ґрунтовне володіння мовною теорією української та іноземних мов, уміння застосовувати ці знання в будь-якій життєвій ситуації, здатність до компаративного аналізу мовних одиниць, володіння фоновими знаннями. Акцентовано, що лінгвістична компетентність є провідним складником комунікативної компетентності студентів. З’ясовано, що сучасні підходи сприяють виробленню в студентів психологічної настанови на систематичне розширення й поглиблення знань, формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Охарактеризовано поняття “підхід” як багаторівневе складне утворення, що визначає діяльність педагогів задля вирішення провідних розвивальних і виховних завдань у системі підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано компетентнісний, контекстний, соціокультурний, текстоцентричний підходи у формуванні лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. ua
dc.description.abstract The article defines and substantiates modern approaches to the formation of the linguistic competence of future teachers of foreign languages in the process of teaching the Ukrainian language. The definition of the linguistic competence of future teachers of foreign languages as a thorough know ledge of the language theory of Ukrainian and foreign languages, the ability to applythis know ledgeinany life situation, the ability to compare the languageunits, the possession of background know ledge is proposed. It is emphasized that linguistic competence is the leading component of communicative competence of students. It is foundthat modern approaches contribute to the development of a psychological attitude among students in the systematic expansion and deepening of know ledge, the formation of the linguistic competence of future teachers of foreign languages. The term “approach” is described as a multilevel complex education that determines the activity of teachers for solving leading development al and educational problems in the system of training future teachers of foreign languages. Competent, contextual, sociocultural, text centric approaches in the formation of the linguistic competence of future teachers of foreign languagesare analyzed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підходи до навчання української мови ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject контекстний підхід ua
dc.subject соціокультурний підхід ua
dc.subject текстоцентричний підхід ua
dc.subject формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов ua
dc.subject approaches to teaching the Ukrainian language ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject contextual approach ua
dc.subject sociocultural approach ua
dc.subject text-centric approach ua
dc.subject formation of linguistic competence of future teachers of foreign languages ua
dc.subject.classification 811.161.26371.32 ua
dc.title Сучасні підходи до формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови ua
dc.title.alternative Modern approaches to forming of linguistic competence of future teachers of foreign languages in the process of teaching of Ukrainian ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу