Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Електронні освітні ресурси та хмаро орієнтовані засоби навчання у професійній діяльності педагога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кухар, Л. О.
dc.date.accessioned 2019-03-12T09:59:48Z
dc.date.available 2019-03-12T09:59:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Кухар, Л. О. Електронні освітні ресурси та хмаро орієнтовані засоби навчання у професійній діяльності педагога / Л. О. Кухар // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 155-165. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23572
dc.description.abstract У статті зроблено аналіз навчально-виховного процесу сучасного закладу освіти, визначено у ньому роль та місце хмаро орієнтованих засобів та властивостей хмарної моделі використання сервісів. Розглянуто міжнародні документи в галузі хмарних обчислень, які визначають базову термінологію і архітектуру для цієї галузі. Зроблено аналіз означень хмаро орієнтованого навчального середовища, з’ясовано діяльність усіх учасників навчально- виховного і наукового процесів та вимоги до їх наповнення. Дібрано хмаро-орієнтовані додатки та сервіси, які доцільно використовувати у навчальному процесі навчального закладу, а саме сервіси мережі Інтернет (електронні бібліотеки, портали, форуми, чати), соціальні інтернет- сервіси (соціальні мережі, пошукові системи, карти знань), системи дистанційного навчання (Moodle, Learning Space). Розглянуто сервіси навчальної взаємодії (віртуальні класи, системи спільної роботи з додатками у хмаро орієнтованому середовищі, засоби для організації інтернет-конференцій та ін.). Зроблено детальний аналіз видів та класифікації електронних освітніх ресурсів, визначено місце хмаро орієнтованих засобів навчання у професійній діяльності педагога. ua
dc.description.abstract The article analyzes of educational-educator process of modern establishment of education is done in the article, certainly in him role and place of the cloud facilities and properties of cloudy model of the use of services. International documents are considered in industries of the cloud computing, that determine base terminology and architecture for this industry. The article analyzes of determinations of cloud educational environment, activity of all participants of educational-educator and scientific processes and requirement is found out to their filling. It is neat cloud additions and services that it is expedient to use in the educational process of educational establishment, namely services of network the Internet (e-librarys, portals, forums, chats), social Internet-services (social networks, searching systems, maps of knowledge), controlled from distance departmental (Moodle, LearningSpace) teaching. Services of educational cooperation (are considered virtual classes, systems of joint work with additions in cloud environment, facilities for organization of Internet-conferences ets. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject електронні освітні ресурси ua
dc.subject хмаро орієнтовані засоби навчання ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject electronic educational resources ua
dc.subject cloud-oriented training facilities ua
dc.subject.classification 37.016:004.738.5 ua
dc.title Електронні освітні ресурси та хмаро орієнтовані засоби навчання у професійній діяльності педагога ua
dc.title.alternative Electronic educational resources and cloud oriented means of education in professional activities of teacher ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу