ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тесленко, Т. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-03-11T10:35:15Z | |
dc.date.available | 2019-03-11T10:35:15Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Тесленко, Т. В. Компетентнісний підхід до забезпечення в майбутнього вчителя початкової школи здатності моделювати організаційні форми навчання молодших школярів / Т. В. Тесленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 206-211. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23545 | |
dc.description.abstract | У статті визначаються теоретичні та практичні засади формування компетентнісного підходу до забезпечення у майбутнього вчителя початкової школи здатності моделювати організаційні форми навчання молодших школярів. | ua |
dc.description.abstract | The article defines the theoretical and practical bases of formation of competence-based approach to ensure a future elementary school teachers the ability to model the organizational forms of teaching younger students. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна компетентність | ua |
dc.subject | компетенція | ua |
dc.subject | компетентнісний підхід | ua |
dc.subject | моделювання | ua |
dc.subject | дидактична матриця уроку | ua |
dc.subject | рівні готовності студентів | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | competence approach | ua |
dc.subject | simulation | ua |
dc.subject | didactic lesson matrix | ua |
dc.subject | levels of readiness of students | ua |
dc.subject.classification | 378.011.3-051:373.2]:005.336.2 | ua |
dc.title | Компетентнісний підхід до забезпечення в майбутнього вчителя початкової школи здатності моделювати організаційні форми навчання молодших школярів | ua |
dc.type | Article | ua |