У цій статті описуються теоретико-методологічні основи методичної системи
підвищення кваліфікації диспетчерів управління повітряним рухом з погляду розвитку їх
професійної (іншомовної) комунікативної компетентності. Розглянуті основні функції та
елементи педагогічної концепції. Основна увага приділена розвитку професійної іншомовної
комунікативної компетентності диспетчерів управління повітряним рухом. Сучасний етап
розвитку професійної освіти в Україні характеризується відходом від стандартних елементів,
принципів, методик педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками
нового в теорії та практиці професійної підготовки, створенням нових методичних систем
підготовки, особливо іншомовної, особливо у системі підготовки диспетчерів управління
повітряним рухом до ведення радіообміну англійською мовою.
The theoretical and methodical basics of methodical system of ATCO development training in the
sphere of their professional communicative competence development in is described in this article. The
main functions and pedagogical concepts elements are defined. The main attention was paid to the
development of professional foreign language competence. The modern stage of development of trade
education in Ukraine is characterized by walking away from standard elements, principles,
methodologies of pedagogical process, intensive переосмисленням of values, searches new in a theory
and practice of professional preparation, by creation of the new methodical systems of preparation,
especially foreign, especially in the system of preparation of controllers of air traffic control to the
conduct of радіообміну by English.