У статті розглянуто та проаналізовано науково-педагогічні джерела, що розкривають
сутнісні аспекти професійної підготовки студентів-економістів до підприємницької
діяльності. Розкрито теоретичні основи професійної готовності майбутніх економістів до
підприємницької діяльності як поетапне навчання від простого до складного, цілісність процесу
навчання та загальної професійної освіти, інтегрованість дисциплін. На основі поглибленого
аналізу філософських, економічних, педагогічних, психологічних досліджень подано актуальні
аспекти впровадження теорії та методики професійної освіти у зміст підготовки майбутніх
економістів. Глибоке розуміння сучасних економічних проблем, уміння орієнтуватися у потоці
нових інноваційних технологіях, наукової інформації, творчо мислити, оволодівати
методологічною, дослідницькою та інноваційною культурою є важливими критеріями
готовності випускників економічних ВНЗ до самостійної професійної діяльності, займає
важливе місце у системі фахової підготовки.
The academic sources that reveal essential aspects of professional preparation of students, future
economists, to business activity are considered and analyzed in this article. The theoretical basis of
professional readiness of future economists for business activity are revealed as step-by-step training,
as the integrity of educational process and general professional preparation, as integration of
disciplines. Relevant aspects of introducing theory and methodology for professional preparation into the
content of future economists preparation are presentedon the basis of in-depth analysis of
philosophical, economic, pedagogical and psychological research. Deep understanding of modern
economic problems, ability to be oriented in a stream new innovative technologies, scientific
information, creatively to think, to seize a methodological, research and innovative culture are the
important criteria of readiness of graduating students of economic institutes of higher to independent
professional activity occupies an important place in the system of professional preparation.