Стаття присвячена новим явищам сучасного музичного театру, мало вивченим у
вітчизняному мистецтвознавстві. Автор акцентує увагу на танці постмодерн, позначаючи
його художні властивості та висвітлюючи взаємодії з різними сферами культури і соціальними
рухами. У статті розглядаються основні етапи розвитку наукових поглядів на термін “танець
постмодерн”, уточнюється значення цього терміну. Танець постмодерн володіє
константними властивостями, демонструючи новий тип універсальної культури. Сфера
впливу танцю постмодерн охоплює балет, соціальний, клубний, спортивний танець, практики
фітнес-клубів. Під його впливом відбуваються глобальні трансформації в танцювальній
культурі, яка тяжіє до максимальної плюралістічності. При цьому танець наділяється
метафізичними властивостями, перетворюючись в культурну гру, стиль життя, нескінченний
“потік буття”, обмежений лише часовими рамками.
The article is devoted to some new phenomena of contemporary musical theatre, which are
insufficiently explored by Russian Arts. The author focuses attention on postmodern dance: denotes its
artistic features, throws light upon interactions of dance and different cultural areas or social
movements. Main stages of evolution of study view on the term “Postmodern Dance” are considered
and the meaning of this term is refined in the article. Рostmodern dance owns constant properties,
demonstrating the new type of universal culture. Sphere of influence of dance postmodern embraces
ballet, social, club, sporting dance, practices of clubs of fitness. Under his influence there are global
transformations in a dancing culture. Thus dance is provided with metaphysical properties, growing
into a cultural game, lifestyle, endless “stream of life”, limited to only the temporal scopes.