Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у процесі професійної підготовки та саморозвитку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жáра, Г. І.
dc.date.accessioned 2019-03-06T14:21:49Z
dc.date.available 2019-03-06T14:21:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Жáра, Г. І. Педагогічні технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у процесі професійної підготовки та саморозвитку / Г. І. Жара // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 156-161. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23496
dc.description.abstract У статті обґрунтовано і схематично представлено мету, зміст, методи, форми, засоби, плановані результати і процедуру проектування педагогічного процесу педагогічної технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у процесі їх професійної підготовки та саморозвитку. Для студентів реалізація здоров’язбережувального змісту технології відбувається трьома шляхами: через виховну роботу кураторів академічних груп; через роботу валеологічного гуртка «Здоров’я та успіх»; через спеціальні інтегровані навчальні курси на етапі магістерської підготовки. Для учителів у процесі професійного саморозвитку реалізація здоров’язбережувального змісту навчання здійснюється шляхом запровадження у заклади середньої освіти спеціальної програми з формування індивідуального здоров’язбереження і профілактики професійного вигоряння вчителів «Здоров’я вчителя». ua
dc.description.abstract The article substantiates and schematically presents the purpose, content, methods, forms, means, planned results and the procedure of designing the pedagogical process of the pedagogical technology of forming the individual health preservation competence of teachers in the process of their professional training and self-development. For students, the implementation of health-preserving content of technology occurs in three ways: through the educational work of academic groups’ tutors; through the work of the valeological circle “Health and Success”; through special integrated training courses at the master’s degree. For teachers in the process of professional self-development, the implementation of health-preserving content of education is carried out by introducing into the institutions of secondary education a special program on the formation of teachers’ individual health preservation and occupational burnout prevention “Teacher’s Health”. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вчителі ua
dc.subject студенти ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject компетентність індивідуального здоров’язбереження ua
dc.subject педагогічна технологія ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject професійний саморозвиток ua
dc.subject teachers ua
dc.subject students ua
dc.subject health ua
dc.subject individual health preservation competence ua
dc.subject pedagogical technology ua
dc.subject professional training ua
dc.subject professional self-development ua
dc.subject.classification 378:37.091.12.011.3-051:[37.015.31:613] ua
dc.title Педагогічні технології формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у процесі професійної підготовки та саморозвитку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу