Інноваційні освітні процеси активно проникають у початкову школу: сьогодні гостро
стоїть питання про те, що в сучасних молодших школярів необхідно сформувати “вміння
вчитися”, забезпечити накопичення першого досвіду спільної роботи з однолітками, кожному
учневі створити передумови для інтелектуального та особистісного розвитку.
Стаття присвячена розгляду проблеми реалізації задачного підходу до формування
текстотворчої компетентності студентів педагогічного коледжу в сучасних умовах
модернізації освіти. Автор доводить думку, що ефективним засобом підготовки фахівців для
початкової школи є використання активних методів навчання, які сприятимуть не тільки
засвоєнню знань студентами, але й застосуванню їх у реальних методичних умовах. У роботі
проаналізовано характерні особливості використання методичних задач у курсі методики
навчання української мови. Автор пропонує використовувати методичні задачі як одиниці
навчальної діяльності та важливий засіб лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів
початкових класів. У статті наведено приклади методичних задач з методики вивчення
розділу “Текст”.
Innovative educational processes actively get to initial school: today sharply a question stands
that for modern junior schoolboys it is necessary to form "ability to study", provide the accumulation of
the first experience of joint work with однолітками, to create pre-conditions every student for
intellectual and personality development.
The article is dedicated to the issue of linguodidactic training for future primary school teachers
in the current context of modernization in education. The author substantiates the view the efficient
means of training of future primary school educators is deemed to be the introduction of active
teaching methods, which could enable not only acquiring the knowledge, but using it within the actual
methodological framework. In this paper distinctive features of implementation of methodological tasks
in the training course dedicated to methods of teaching Ukrainian are analyzed. The author suggests
using methodological tasks both as units of educational activities and the important means of
linguodidactic training of future primary school teachers. In the article examples of methodological
tasks relating to the methods of studying Chapter “Text” are illustrated.