Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Групова взаємодія як чинник розвитку професійної культури майбутніх економістів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Саркісова, О. Ю.
dc.date.accessioned 2019-03-05T14:02:17Z
dc.date.available 2019-03-05T14:02:17Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Саркісова, О. Ю. Групова взаємодія як чинник розвитку професійної культури майбутніх економістів / О. Ю. Саркісова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 176-180. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23462
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукових досліджень і власного практичного досвіду викладання дисципліни "Психологія та педагогіка" показано можливості використання групової взаємодії як чинника розвитку професійної культури майбутніх економістів. Розкрито важливість формування соціальних компетентностей студентів, які є невід’ємними складовими частинами професійної культури майбутніх економістів. Продемонстровано можливості побудови окремих практичних занять із дисципліни "Психологія та педагогіка" на основі групової взаємодії, метою яких є: усвідомлення студентами своїх індивідуальних особливостей, здібностей, можливостей; розвиток соціальних якостей; формування соціальних компетентностей, які є складовими частинами професійної культури майбутніх економістів. ua
dc.description.abstract В статье на основе анализа научных исследований и собственного практического опыта преподавания дисциплины "Психология и педагогика" раскрыты возможности использования группового взаимодействия как фактора развития профессиональной культуры будущих экономистов. Показана важность формирования социальных компетенций студентов, которые являются неотъемлемыми составляющими профессиональной культуры будущих экономистов. Продемонстрированы возможности построения отдельных практических занятий по дисциплине "Психология и педагогика" на основе группового взаимодействия, целью которых является: осознание студентами своих индивидуальных особенностей, способностей, возможностей; развитие социальных качеств; формирования социальных компетенций, которые являются составляющими профессиональной культуры будущих экономистов. ua
dc.description.abstract In the article based on the analysis of scientific research and author’s own practical experience of teaching the discipline "Psychology and Pedagogy" the possibility of using group interaction as a factor of the development of professional culture of future economists is shown. The importance of the formation of social competences of students, which are the integral components of the professional culture of future economists, is revealed. The possibility of constructing of individual practical classes in the discipline "Psychology and Pedagogy" is demonstrated on the basis of group interaction, the purpose of which is: students’ awareness of their individual peculiarities, abilities, possibilities; development of social competences; the formation of social competences which are the components of the professional culture of future economists. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка майбутніх економістів ua
dc.subject групова взаємодія ua
dc.subject організація групової взаємодії ua
dc.subject професійна культура ua
dc.subject профессиональная подготовка будущих экономистов ua
dc.subject групповое взаимодействие ua
dc.subject организация группового взаимодействия ua
dc.subject профессиональная культура ua
dc.subject professional training of future economists ua
dc.subject group interaction ua
dc.subject organization оf group interaction ua
dc.subject professional culture ua
dc.subject.classification 378.147:33-057 ua
dc.title Групова взаємодія як чинник розвитку професійної культури майбутніх економістів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу