Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Критерії та рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Візнюк, В. В.
dc.date.accessioned 2019-03-04T14:22:20Z
dc.date.accessioned 2019-03-04T14:22:22Z
dc.date.available 2019-03-04T14:22:20Z
dc.date.available 2019-03-04T14:22:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Візнюк, В. В. Критерії та рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури / В. В. Візнюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 55. – С. 52-57. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23438
dc.description.abstract У статті розглядається критерії, показники та рівні професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури, зокрема з’ясовано значення поняття “критерій”. Наголошено на важливості процесу діагностування у теорії та практиці педагогічної освіти. Охарактеризовано критерії досліджуваного конструкту: спонукальний, змістово- діяльнісний, суб’єктно-організаційний. Розглянуто та обґрунтовано показники професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів: пізнавальний інтерес, вдосконалення професійної підготовки, прагнення досягти успіху; професійні знання, вміння та навички; організаторські здібності, стійкість до стресу, вміння уникати конфліктів. Виявлено та схарактеризовано рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури: високий, достатній, задовільний, низький. Перспектива подальшого дослідження вбачається у з’ясуванні комплексу методик діагностики рівнів сформованості досліджуваного феномену. ua
dc.description.abstract This paper deals with criteria, indicators and levels of formation of professional reliability of the future heads of educational institutions in the conditions of a magistracy. The emphasis is on the concepts of “criteria”. Much attention is given to the process of diagnosis in the theory and practice of pedagogical education. The criteria of professional reliability are specified: motivating, meaningful and activity, subject-organizational. The work analyzes the indicators of professional reliability: cognitive interest, professional training, desire to succeed; professional knowledge and skills; organizational skills, resistance to stress, ability to avoid conflicts. Defined and and characterized levels of formation of professional reliability of the future heads of educational institutions in the conditions (high, good, satisfactory, low). In further research there can be refinement of complex methods of diagnostics of levels of formation of the professional reliability of the future heads of educational institutions in the conditions of a magistracy. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна надійність ua
dc.subject керівник навчального закладу ua
dc.subject критерії професійної надійності ua
dc.subject показники професійної надійності ua
dc.subject спонукальний критерії ua
dc.subject змістово-діяльнісний критерій ua
dc.subject суб’єктно-організаційний ua
dc.subject рівні професійної надійності ua
dc.subject professional reliability ua
dc.subject heads of educational institutions ua
dc.subject criteria of professional reliability ua
dc.subject indicators of professional reliability ua
dc.subject motivating criteria ua
dc.subject meaningful and activity criteria ua
dc.subject subject-organizational criteria ua
dc.subject levels of professional reliability ua
dc.subject.classification 378+377.35 ua
dc.title Критерії та рівні сформованості професійної надійності майбутніх керівників навчальних закладів в умовах магістратури ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics