Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Оцінка компонентів рівня актуального розвитку дітей із розладами аутистичного спектра для занять каністерапією

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пенькова, Д. П.
dc.contributor.author Баришок, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-03-01T14:54:32Z
dc.date.available 2019-03-01T14:54:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Пенькова, Д. П. Оцінка компонентів рівня актуального розвитку дітей із розладами аутистичного спектра для занять каністерапією / Д. П. Пенькова, Т. В. Баришок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 145-148. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23426
dc.description.abstract Метою дослідження була оцінка компонентів рівня актуального розвитку дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра для занять каністерапією. Компоненти рівня актуального розвитку дітей дошкільного віку оцінювалися за допомогою методики KID RCDI за 6 критеріями: соціальним розвитком, самообслуговуванням, загальною моторикою, дрібною моторикою, розвитком мовлення, розумінням мовлення. Дослідження проводилося на базі Центру ранньої соціальної реабілітації Хортицької національної академії. У дослідженні брали участь 8 дітей віком 4–5 років, у яких, згідно з висновком обласної психолого-медико-педагогічної консультації, констатовано діагноз "розлади аутистичного спектра". Виявлено зниження досліджуваних показників від норми та рекомендовано включення каністерапії до програми реабілітації для покращення зазначених компонентів розвитку. ua
dc.description.abstract Целью исследования была оценка компонентов уровня актуального развития детей дошкольного возраста с расстройствами аутистического спектра для занятий канистерапией. Компоненты уровня актуального развития детей дошкольного возраста оценивались с помощью методики KID RCDI по 6 критериям: социального развития, самообслуживания, общей моторики, мелкой моторики, развития речи, понимания речи. Исследование проводилось на базе Центра ранней социальной реабилитации Хортицкий национальной академии. В исследовании принимали участие 8 детей 4–5 лет, у которых, согласно заключению областной психолого-медико-педагогической консультации, констатировано диагноз "расстройства аутистического спектра". Выявлено снижение изучаемых показателей от нормы и рекомендовано включение канистерапии в программу реабилитации для улучшения указанных компонентов развития. ua
dc.description.abstract The purpose of the study was to evaluate preschool age children’s with disorders of the autistic spectrum the level of actual development components for dog therapy. The level of actual development of pre-school children components were evaluated using the KID RCDI methodology for 6 criteria: social development, self-service, general motor skills, fine motor skills, speech development, speech comprehension. The research was conducted on the Center for Early Social Rehabilitation of the Khortyt‑ ska National Academy. The study involved 8 children aged 4–5 years old with diagnosis of "disorder of the autistic spectrum" that was confirmed in conclusion by the regional psychological, medical and pedagogical consultation. The decrease of the studied indicators from the norm was revealed, and it was recommended to include dog therapy in the rehabilitation program for the improvement of these components of development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject аутистичний спектр ua
dc.subject шкала ua
dc.subject самообслуговування ua
dc.subject соціально-побутова сфера ua
dc.subject комунікативна сфера ua
dc.subject дети ua
dc.subject развитие ua
dc.subject аутистический спектр ua
dc.subject самообслуживание ua
dc.subject социально-бытовая сфера ua
dc.subject коммуникативная сфера ua
dc.subject children ua
dc.subject development ua
dc.subject autistic spectrum ua
dc.subject scale ua
dc.subject self-service ua
dc.subject social-household sphere ua
dc.subject communicative sphere ua
dc.subject.classification 376-056.34 ua
dc.title Оцінка компонентів рівня актуального розвитку дітей із розладами аутистичного спектра для занять каністерапією ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics