Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток лекційної форми організації навчального процесу у вищій медичній освіті України (кінець XX – початок XXI століття)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кир’ян, Т. І.
dc.date.accessioned 2019-02-27T10:17:34Z
dc.date.available 2019-02-27T10:17:34Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кир’ян, Т. І. Розвиток лекційної форми організації навчального процесу у вищій медичній освіті України (кінець XX – початок XXI століття) / Т. І. Кир’ян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 62. - С. 89-92. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23371
dc.description.abstract У статті аналізується розвиток лекційної форми організації навчання в медичних ВНЗ України наприкінці ХХ – початку ХХІ століття. Виявлено, що лекція залишається однією з основних форм, в яких здійснюється навчання. Традиційний спосіб лекційного навчання поєднується в зазначений період з пошуком і впровадженням інноваційних варіантів проведення лекцій. Аналіз інноваційних варіантів виявив серед них заняття з інтерактивними елементами, застосування мультимедійних засобів навчання, дистанційне читання лекцій, залучення ресурсів Інтернету. Зроблено загальний висновок про засоби вдосконалення лекційної форми організації навчання в медичних ВНЗ, якими є впровадження в освітній процес нової техніки, насамперед інформаційної, наближення навчання до професійної діяльності майбутніх медиків, збільшення інформаційної насиченості навчального процесу. ua
dc.description.abstract В статье анализируется развитие лекционной формы организации обучения в медицинских вузах Украины в период конца ХХ – начала ХХІ века. Выявлено, что лекция остаётся одной из основных форм, в которых осуществляется обучение. Традиционный способ лекционного обучения соединяется в данный период с поиском и внедрением инновационных вариантов проведения лекций. Анализ инновационных вариантов обнаружил среди них занятия с интерактивными элементами, применение мультимедийных способов обучения, дистанционное чтение лекций, привлечение ресурсов Интернета. Сделан общий вывод о средствах усовершенствования лекционной формы организации обучения в медицинских вузах, к которым относятся внедрение в образовательный процесс новой техники, прежде всего информационной, приближение обучения к профессиональной деятельности будущих медиков, увеличение информационной насыщенности учебного процесса. ua
dc.description.abstract The development of the lecture organizational form of training in medical universities of Ukraine in the period of the end of the XX – the beginning of the XXI century is analyzed. It is found that the lecture remains one of the main forms in which learning is conducted in medical educational institutions. The traditional way of lecturing is combined in the specified period with the search and introduction of innovative options for conducting lectures. The analysis of innovative variants has revealed among them the implementation of interactive elements, the use of multimedia learning tools, distant lecturing through telecom‑ munication systems, and the use of Internet resources. A general conclusion is made on the means of improving the lecture form of organization of training in medical universities, which include the introduction of new technologies in educational process, first of all informational technologies; making training conditions closer to the professional activity of future physicians; increase in the amount of information processed in educational activities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вища медична освіта ua
dc.subject форми організації навчання ua
dc.subject лекція ua
dc.subject традиційна форма ua
dc.subject інноваційна форма ua
dc.subject інтерактивне навчання ua
dc.subject мультимедійні засоби навчання ua
dc.subject період кінця ХХ – початку ХХІ століття ua
dc.subject высшее медицинское образование ua
dc.subject формы организации обучения ua
dc.subject лекция ua
dc.subject традиционная форма ua
dc.subject инновационная форма ua
dc.subject интерактивное обучение ua
dc.subject мультимедийные средства обучения ua
dc.subject период конца ХХ – начала ХХІ века ua
dc.subject higher medical education ua
dc.subject organizational forms of training ua
dc.subject lecture ua
dc.subject traditional form ua
dc.subject innovative form ua
dc.subject interactive learning ua
dc.subject multimedia learning tools ua
dc.subject period of the end of the XX – the beginning of the XXI century ua
dc.subject.classification 378.14 ua
dc.title Розвиток лекційної форми організації навчального процесу у вищій медичній освіті України (кінець XX – початок XXI століття) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу