Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тарасун, Валентина Володимирівна
dc.contributor.author Хворова, Ганна Михайлівна
dc.date.accessioned 2019-02-27T07:13:13Z
dc.date.available 2019-02-27T07:13:13Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Тарасун, В. В. Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом : навчальний посібник для вищих навчальних закладів / В. В. Тарасун, Г. М. Хворова ; за наук. ред. Тарасун В. В. – Київ : «Науковий світ», 2004. – 100 с. ua
dc.identifier.isbn 966-675-302-2
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23363
dc.description.abstract У концепції висвітлено сучасні погляди на природу аутизму; розкрито зміст його теоретичних концептуальних моделей, охарактеризовано особливості прояву клінічної картини і психологічної структури асинхронного типу затримки розвитку; узагальнено вітчизняний і зарубіжний досвід психолого-педагогічної корекції цього виду дизонтогенезу. Запропоновано авторський підхід до вирішення проблеми навчання, розвитку і соціалізації дітей з аутизмом. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади (правові, філософські, соціокультурні, нейропсихологічні) та соціально-економічні передумови вирішення цієї проблеми. Представлено комплексну психолого-педагогічну модель допомоги дітям з аутизмом. Для науковців, психологів, учителів, батьків, студентів педагогічних навчальних закладів і батьків. ua
dc.description.abstract The concept highlights contemporary views on the nature of autism; the content of his theoretical conceptual models is revealed, features of manifestation of clinical picture and psychological structure of asynchronous type of development delay are characterized; generalized the domestic and foreign experience of psychological and pedagogical correction of this type of dystonothenez. The author's approach to the problem of teaching, development and socialization ofchildren with autism is proposed. The theoretical and methodological principles (legal, philosophical, sociocultural, neuropsychological) and socio-economic preconditions for solving this problem are substantiated. The complex psychological and pedagogical model of the help to children with autism is presented. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher «Науковий світ» ua
dc.subject розвиток і соціалізація ua
dc.subject аутизм ua
dc.subject особливості прояву ua
dc.subject досвід корекції ua
dc.subject комплексна модель допомоги ua
dc.subject development and socialization ua
dc.subject autism ua
dc.subject peculiarities of manifestation ua
dc.subject experience of correction ua
dc.subject complex model of assistance ua
dc.subject.classification 376.3: 001.11’075.8 ua
dc.title Концепція розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом ua
dc.type Book ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу