Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічне спілкування як взаємодія викладачів коледжу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Андрєєв, В. О.
dc.date.accessioned 2019-02-26T14:50:22Z
dc.date.available 2019-02-26T14:50:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Андрєєв, В. О. Педагогічне спілкування як взаємодія викладачів коледжу / В. О. Андрєєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 1. – С. 5-8. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23361
dc.description.abstract У статті розкрито сутність і значущість понять «спілкування», «педагогічне спілкування». Показано механізм функціонування педагогічного спілкування викладачів коледжу. Розкрито етапи та ознаки педагогічного спілкування. Розглянуто стратегію й тактику взаємодії викладачів коледжу. Педагогічне спілкування – це особливе спілкування, специфіка якого обумовлена різними соціально-рольовими та функціональними позиціями суб’єктів цього спілкування. Здатність до спілкування завжди вважалася найважливішою людською якістю, тим більше для викладача. Педагогічне спілкування – це передусім комунікація – передача інформації, обмін інформацією між учасниками педагогічного процесу. Суспільна сутність педагогічного спілкування викладачів коледжу виявляється в його змісті, функціях, видах, формах, способах і мотивах. Спілкування з людьми – це водночас і наука, і мистецтво. Дослідження в галузі педагогіки показують, що значна частина педагогічних труднощів обумовлена не стільки недоліками наукової й методичної підготовки викладачів, скільки деформацією сфери педагогічного спілкування. Важливими компонентами грамотного спілкування є природна здатність, особистий досвід і освіта людини. ua
dc.description.abstract The article reveals the essence and significance of the concepts of “communication”, “pedagogical communication”. The mechanism of pedagogical communication of college teachers is shown. Stages and signs of pedagogical communication are revealed. Strategies and tactics of interaction of college teachers are considered. Pedagogical communication is a special communication, the specificity of which is determined by various social-role and functional positions of subjects of this communication. Ability to communicate has always been considered the most important human quality, especially for the teacher. Pedagogical communication is, first and foremost, communication – the transfer of information, the exchange of information between participants in the pedagogical process. The social essence of pedagogical communication of college teachers is revealed in its content, functions, types, forms, methods and motives. Communicating with people is at one and the same time nauka, and art. Studies in the field of pedagogy show that a significant part of pedagogical difficulties is due not so much to the disadvantages of scientific and methodological training of teachers as the deformation of the sphere of pedagogical communication. Important components of literate communication are natural abilities, personal experience and the formation of a person. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject спілкування ua
dc.subject педагогічне спілкування ua
dc.subject етапи спілкування ua
dc.subject ознаки педагогічного спілкування ua
dc.subject взаємодія ua
dc.subject communication ua
dc.subject pedagogical communication ua
dc.subject stages of communication ua
dc.subject signs of pedagogical communication ua
dc.subject interaction ua
dc.subject.classification 378.1 ua
dc.title Педагогічне спілкування як взаємодія викладачів коледжу ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics