ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гладченко, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-02-21T13:09:55Z | |
dc.date.available | 2019-02-21T13:09:55Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Гладченко, І. В. Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність / І. В. Гладченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 22. – С. 31-34. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23309 | |
dc.description.abstract | В статті зазначені сучасні тенденції корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність. Зокрема, приділено увагу тьюторській діяльності як новій педагогічній позиції, що сприяє індивідуалізації технологій корекційно-абілітаційної взаємодії, адекватних потенційним можливостям та здібностям дитини. | ua |
dc.description.abstract | В статье определены современные тенденции коррекционно-абилитационной работы с детьми, имеющими значительную интеллектуальную и сенсомоторную недостаточность. В частности, уделено внимание тьюторской деятельности как новой педагогической позиции, которая способствует индивидуализации технологий коррекционно-абилитационного взаимодействия, адекватных потенциальным возможностям и способностям ребенка. | ua |
dc.description.abstract | This article determines the current trends correction-habilitation work with children with significant intellectual and sensorimotor impairment. In particular, the attention paid to tutor activity as a new pedagogical position that helps customize remedial technologies of habilitation interaction that are adequate to the potentialities and abilities of the child. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | діти, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність | ua |
dc.subject | корекційно-абілітаційна взаємодія | ua |
dc.subject | тьюторська діяльність | ua |
dc.subject | дети, имеющие значительную интеллектуальную и сенсомоторную недостаточность | ua |
dc.subject | коррекционно-абилитационное взаимодействие | ua |
dc.subject | тьюторская деятельность | ua |
dc.subject | children with significant intellectual and sensorimotor failure | ua |
dc.subject | remedial habilitation interaction | ua |
dc.subject | tutor activity | ua |
dc.subject.classification | 376-056.36 | ua |
dc.title | Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність | ua |
dc.type | Article | ua |