Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гладченко, І. В.
dc.date.accessioned 2019-02-21T13:09:55Z
dc.date.available 2019-02-21T13:09:55Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Гладченко, І. В. Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність / І. В. Гладченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 22. – С. 31-34. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23309
dc.description.abstract В статті зазначені сучасні тенденції корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність. Зокрема, приділено увагу тьюторській діяльності як новій педагогічній позиції, що сприяє індивідуалізації технологій корекційно-абілітаційної взаємодії, адекватних потенційним можливостям та здібностям дитини. ua
dc.description.abstract В статье определены современные тенденции коррекционно-абилитационной работы с детьми, имеющими значительную интеллектуальную и сенсомоторную недостаточность. В частности, уделено внимание тьюторской деятельности как новой педагогической позиции, которая способствует индивидуализации технологий коррекционно-абилитационного взаимодействия, адекватных потенциальным возможностям и способностям ребенка. ua
dc.description.abstract This article determines the current trends correction-habilitation work with children with significant intellectual and sensorimotor impairment. In particular, the attention paid to tutor activity as a new pedagogical position that helps customize remedial technologies of habilitation interaction that are adequate to the potentialities and abilities of the child. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність ua
dc.subject корекційно-абілітаційна взаємодія ua
dc.subject тьюторська діяльність ua
dc.subject дети, имеющие значительную интеллектуальную и сенсомоторную недостаточность ua
dc.subject коррекционно-абилитационное взаимодействие ua
dc.subject тьюторская деятельность ua
dc.subject children with significant intellectual and sensorimotor failure ua
dc.subject remedial habilitation interaction ua
dc.subject tutor activity ua
dc.subject.classification 376-056.36 ua
dc.title Тьюторство в аспекті ефективності корекційно-абілітаційної роботи з дітьми, що мають значну інтелектуальну та сенсомоторну недостатність ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу